huh ????? vraagje ik heb nu het zelfde eerst deed die het wel radio aangesloten en nu werkt het niet meer pfffff want heb je toen gedaan ????Probleem opgelost Bij mij bleek het door een verkeerd aangesloten radio te komen.
Ik ben bang dat je geen antwoord gaat krijgen, @fireben , want @pieter_skoda heeft sinds 3 juni 2014 niets meer gepost...huh ????? vraagje
Dan moet dus de constante plus (die onafhankelijk is van contact aan/uit) ergens anders op worden aangesloten. Die heeft hij immers nodig om z'n geheugen in leven te houden.maar nu blijven de zenders weer niet in het geheugen
nee dat gaat niet want dan doet de deurvergrendeling het niet meer al geprobeerd hahaahahhaBlauwgrijze draad in volgens mij voor de snelheidsinfo (aut. volume regeling). Bij Fabia I gewoon de rode draad en de rode draad omwisselen, bij de meeste merken radio's zit er halverwege de rode en de gele draad een stekker. Nu zit rood op rood, als je nu rood op geel doet, en geel op rood, dan ben je klaar.
en voor € 40,00 heb je tegenwoordig via Ali een knappe universeel meter
Deze ja @Bakkertje dan heb je een echte chinese Fluke , zelf heb ik deze ook !Ali verkoopt ook fluke bytheway: https://www.aliexpress.com/item/Flu...lgo_pvid=c697485d-3ad0-4a61-99e7-c1b83e5767d8