Ik las dit onderwerp en het lijkt erg op mijn situatie. Bij mij werkt de airco nu niet meer. Hij is hiervoor naar de garage geweest. In eerste instantie ben ik naar Kwikfit gereden omdat ik daar toevallig in de buurt was. Die hebben hem gecontroleerd, en vertelde mij dat er teveel vloeistof inzat. (moet 550 in) dit was nu opgelost. Niet dus, m'n airco deed nog steeds niks. Toen ben ik naar een Skoda dealer geweest. Die hebben hem ook gecontroleerd. Ze vertelde mij dat er ook teveel vloeistof inzat, en dat hij het nu weer deed. Hij heeft daarna 1 keer gewerkt, en stopte weer. Nu ben ik naar mijn huidige garage geweest. Deze vertelde mij dat er waarschijnlijk een sensor van de airco kapot is. Zoals ik zag op je foto's vertelde ze me dat hiervoor het hele dasboard eruit moest. Is dit de enige oplossing? De airco slaat niet aan. De compressor loopt. Hij is recent gecontroleerd op lekkage. De hoeveelheid klopt ook.
Weet iemand misschien een oplossing, of wat de kosten kunnen zijn. Is er iemand die mijn auto zou kunnen uitlezen met een V.A.G? Dan weet ik zeker of het de sensor is.