TopSport
Lid
Dat klopt, ik hem pas sinds augustus.
Je bedoelt het vooruittekentje op de clima ?
Yep... die bedoel ik.
Dat klopt, ik hem pas sinds augustus.
Je bedoelt het vooruittekentje op de clima ?
Ik niet hoor!Iedereen ligt nog zijn roes uit te slapen:smiley29:
Iedereen ligt nog zijn roes uit te slapen:smiley29:
Ik heb niet gedronken, was met de auto naar een oud & nieuw feestje :489:.
Misschien is dit product iets voor je? Ik heb het gekocht, maar bij gebrek aan vocht (airco in de auto en een inpandige garage) kan ik niet met zekerheid zeggen hoe goed het je probleem oplost.
Ik niet hoor!
Heb je al gekeken of het onder de matten achterin en voorin droog is?
Dan bedoel ik onder de "vaste vloerbedekking"
Wij hadden bij het schadebedrijf waar ik werkte een apparaatje dat eventuele carosserielekkages detecteerde dmv ultrasone "radar",
iemand hield dan een H.D. reiniger vanaf de buitenzijde op de auto en een collega spoorde dan binnen de lekkage op.
Dit werkte voortreffelijk.
De meest voorkomende oorzaak was toch wel het dichten/kitten van achterlichten(water in de reservewielbak/kofferbodem) en het niet goed afdichten van de voorruit (te weinig ruitenkit gebruikt) wat resulteerde in een nat "vooronder". Ook kwam het nogal eens voor dat er een kachelradiator lek was, je ruikt dan bij warme motor meestal een zoetige,weeige geur in de auto. Ook dan lekt het water uit de kachel in de voorste voetenruimte l&r. Je hebt dan ook de ramen onmiddellijk beslagen en vettig. Dit is wat ik ervan weet, en als de bodem onder de matten droog is zou het misschien de airco condensafvoer kunnen zijn.
Hier wordt je beslist niet vrolijk van, want in de twee laatste gevallen moet je kachel gedemonteerd worden, dus het dashboard eruit.
Groet en een voorspoedig 2009,
Ronnie
ok, ik ben benieuwd.
We wachten het verder af hoe het zich ontwikkeld, nu een lage luchtvochtigheid :ahum:en nu reageert er niemand meer op dit bericht.....niemand enige vorm van reactie ?????
En het koste niets zeker?gisteren bij de Skoda dealer Vepreda ben geweest en ze meer als een uur zijn bezig geweest het probleem op te sporen.
We wachten het verder af hoe het zich ontwikkeld, nu een lage luchtvochtigheid :ahum:
En het koste niets zeker?
Lastig, altijd op de CC, je bedoelt zeker de A.C........
Sorry, maar deze ongekende luxe ken ik niet op mijn (toch wel complete) Fabia.....Nee, ik was ook even confused maar het klopt wel.
CC staat namelijk niet alleen voor Cruise Control, maar ook voor Climate Control.
Nee, ik was ook even confused maar het klopt wel.
CC staat namelijk niet alleen voor Cruise Control, maar ook voor Climate Control.
Sorry, maar deze ongekende luxe ken ik niet op mijn (toch wel complete) Fabia.....