Alluminium kleurige dakreling

Migliore

Senior Member
Op gebied van tuning is veel te krijgen. Vooral chroom vind ik mooi, maar ook weer niet te veel. Nu heb ik een vraag, weet iemand of er voor de OCII een chroom of allu kleurige dakreling te krijgen is?? Dat vind ik namelijk vele malen mooier dan dat saaie zwart.

Wiseguy

Actief lid
Daar ben ik ook wel in geinteresseerd ja.... geborsteld aluminium of zo.... in ieder geval mat aluminium.... chroom lijkt me dan weer net niet mooi als dakrailing... :-)

higgy

Forumguru
He, hier had ik heul lang geleden ook over geschreven. En op het Duitse forum loopt er ook al een verwoede discussie hierover. Ik ben er vrij ver mee gevorderd met Bart Luijten van V-Car, alleen: Bart is vertrokken. En ik weet niet of de andere verkoper(s) daar evenzeer in geinteresseerd zijn.
Feit is dat de dakreling deels metaals is (de stang) en deels kunststof (de voeten). Dat LAAT zich verchromen, maar da's geen makkie. Ik heb V-Car het adres gegeven van iemand die dat voor Jaguar doet.
Zelf heb ik m'n interesse hierin een beetje verloren.

Octaviarijder

Actief lid
Ik ben van beroep meubelspuiter en ik kan op zowel metaal als op kunststof een zeer goede hechting verkrijgen. Met een goeie blanke autolak afwerken en je hebt zilveren dakrails.

henk_de_bruin

Actief lid
als je centen te veel heb, volgens mij kan de chromen dakrailing van een passat variant(model 98) op de skoda?! kosten 220 eurie per stuk + 50 euro losse kapjes.
gr henk

higgy

Forumguru
</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
als je centen te veel heb, volgens mij kan de chromen dakrailing van een passat variant(model 98) op de skoda?! kosten 220 eurie per stuk + 50 euro losse kapjes.
gr henk

[/ QUOTE ]
Weet je dat HEEL zeker? OP het Duitse forum twijfelde men daar sterk aan. Iemand met een Passat Variant 98 in z'n familie die dat even na wil meten?

rickske

Actief lid
Wel veel geld voor een stel dakrails vind ik.En je moet dan nog zeker zijn dat ze er op passen. /forum/images/graemlins/confused.gif

Octaviarijder

Actief lid
@octaviarijder: Quanta costa dat spuiten?

[/ QUOTE ]

Ik zou het zo niet weten, maar is ook niet echt goedkoop. Ik bedoelde hiermee eigenlijk dat elke autospuiter die dingen ook kan spuiten. Ik weet wel dat je onder de 200 euro nergens terecht kunt. Als het nergens anders lukt, hoor ik het wel.

Wiseguy

Actief lid
De dealer in Tilburg heeft de dakrailing van een nieuwe O2 Combi zilverkleurig laten spuiten... ziet er erg strak uit op een zwarte of in ieder geval donkerkleurige auto...

De kosten waren meen ik € 275,00.... toch wel veel voor een kleurtje nietwaar?

Wiseguy

Actief lid
Heb ik niet.... had geen camera bij me
Zal kijken of ik er een foto van kan maken als ik er binnenkort nog een keertje kom of zo.... of als ik die van mij kan ophalen...

rickske

Actief lid

De kosten waren meen ik € 275,00.... toch wel veel voor een kleurtje nietwaar?

[/ QUOTE ]
Dat is inderdaad veel geld voor een gadget. /forum/images/graemlins/smirk.gif

octofreak

Actief lid
Maar het staat wel mooi bij de grille en de velgen. En ik denk zelfs op een lichte kleur dat het nog steeds goed te pruimen is.

rickske

Actief lid
Persoonlijk denk ik dat het bij een donkere kleur beter staat omdat dit een frissere look aan de auto geeft.

Wiseguy

Actief lid
Ze staan erop bij de foto's van leden (2 stuks). Het is een zwarte combi met 17" LMV Pegasus en sportonderstel.

Wiseguy

Actief lid
Tja, het is inderdaad veel geld... maar onlangs de dealer nog gesproken en daar gaven ze aan dat ze nu al 2 keer die gespoten dakrailing hadden verkocht vanwege het feit dat de demo-auto nu ook die gespoten dakrails heeft.

Bovenaan Onderaan