Alluminium kleurige dakreling

higgy

Forumguru
Ik heb m'n wagenparkbeheerder om toestemming gevraagd m'n dakrelings zilver te mogen laten spuiten. Hier direct om de hoek in Hellimond staat een eveneens zwarte combi en die heeft dat laten doen: FRRRRRAAI.
Ik laat het of door V-Car doen (heb hun om offerte gevraagd) of via Marc van Auto Wolstad (Tilburg). Dit laatste door de enthousiaste reactie(s) alhier. Aardige peer overigens aan de telefoon, die Marc.

Wiseguy

Actief lid
Marc is inderdaad een aardige peer, maar ook Jeroen (andere verkoper) en de mannen van de garage zijn allemaal erg vriendelijk en behulpzaam hoor.... /forum/images/graemlins/grin.gif Marc is overigens wel de persoon die in die zwarte O2 Combi rijdt die ook op de foto staat in de foto-galerij.

Wiseguy

Actief lid
Hee Higgy... ga je inderdaad in Tilburg je railings laten spuiten? /forum/images/graemlins/grin.gif Hoe ik dat dan weer weet? Ik kom er nog wel eens.... /forum/images/graemlins/wink.gif

higgy

Forumguru
Dat hangt er dus van af wat V-Car offreert. Kunnen ze het niet of is het te duur, dan wordt het Tilburg. Maar dat hoor je dan wel weer via de Marc-Tam Tam. /forum/images/graemlins/crazy.gif

ivop

Nieuw lid
Ik rij inmiddels bijna 14 dagen in mijn nieuwe zwarte octavia met zilveren dakrails. Inderdaad via Auto Wolstad in Tilburg.

Zoef

Actief lid
Nou?? Iedereen heeft het erover, maar niemand verteld hoe duur het nu is.
Dus graag een richtprijs geven van het spuiten van de dakrails.
gr.
Sandor

rickske

Actief lid
Heren kijk eens bij het eerste draadje van deze topic daar staat de prijs vermeld.

Af en toe de zoekfunctie van het forum gebruiken kan ooit vele vragen oplossen. /forum/images/graemlins/aangenaam.gif

Wullum

Actief lid
26.01.2006 bij Skoda Center Utrecht een richtprijs van € 200,- gekregen voor het spuiten van de dakrails. Muntstad groep heeft eigen schadebedrijf, daar spuiten ze het spul zelf.

Hetzer

Forumguru
ik denk dat ik daar dan ook maar eens ga kijken, niet dichtbij maar, wel goedkoop!!!!!!
Ben ik mischien de eerste Fabia met zilvere dakrails, ik zag trouwens in de fotogalerij ook nog een beige O-2 staan met deze zilvere dak rails, staat hem behoorlijk goed moet ik zeggen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Marcel_D

Nieuw lid
oct_combi_500_180.jpg

Als je deze afbeelding vam de duitse Skoda site bekijkt lijkt de roofrails ook zilver door de lichtval.

Krijgen we in ieder geval een indruk.

Hetzer

Forumguru
Ik weet het niet, ik zal ze morgen eens een mailtje sturen, kan ik gelijk vragen hoe lang het hele karwei gaat duren!!!

Ik zag trouwens afgelopen week (ik meen donderdag) in de plaspoelpolder in Rijswijk een zwarte O2 combi met zilveren railings rijden, en ik moet zeggen dat het wel heel erg mooi stond.

Zijn er ergens handleidingen beschikbaar over hoe je die dingen moet demonteren? Misschien is het een optie om met zo'n ding naar een spuiterij te rijden en eens te vragen wat het moet kosten. Antwoorden graag hier /forum/images/graemlins/smile.gif

Ik was gisteren even bij de dealer en de verkoper gaat zijn eigen (nieuwe) Octavia II ook laten voorzien van chromen dakrailingen.

Hij gaat ze laten verchromen in dit geval, zijn er nog mensen die intresse hebben naar de prijs?
Ik laat het hem eerst doen en als het resultaat goed is dan ga ik er zelf ook over nadenken als de prijs uiteraard niet te gek is.

Bovenaan Onderaan