brepus13
Forumguru
Nou, vandaag de radio ontvangen en hem er maar meteen in gehangen. Stuurbediening etc deed het zonder aanpassingen ( moest volgens bijlage een rode draad onderbreken dus die stekkerverbinding heb ik losgemaakt ) verder plug en play.... moest even zoeken welke fakra sluiting van de FM was. Helaas past de originele gps er niet op... ( is hier wellicht een tussenstukje voor verkrijgbaar?)
Diverse apps erop gezet en werkt prima. Opstarten duurt idd even maar als het eenmaal draait dan is hij snel zat. Het ziet er wat mij betreft erg netjes uit. Wel anders maar niet heel erg overdreven.
Al met al leuke upgrade voor weinig. Nu nog een camera er bij bestellen en je hebt ook meebewegende lijnen bij achteruitrijden.
Diverse apps erop gezet en werkt prima. Opstarten duurt idd even maar als het eenmaal draait dan is hij snel zat. Het ziet er wat mij betreft erg netjes uit. Wel anders maar niet heel erg overdreven.
Al met al leuke upgrade voor weinig. Nu nog een camera er bij bestellen en je hebt ook meebewegende lijnen bij achteruitrijden.