Tsja wil ik dat wel ????dan krijg je een handtekening van VAG-man!
Ik heb nu inmiddels een ''aliexpress'' Android 9.0 radio erin zitten met 4 GB werkgeheugen, 32 gb geheugen ( die je kan uitbereiden dmv microsd, en 3 usb aansluitingen ) en IPS scherm full HD.
Ik had hem binnen 1 week binnen dus dat viel gelukkig al mee en de doos onbeschadigd.
Het is een wereld van verschil en zeker met de navigatie die niet met TMC werkt maar juist met mijn telefoon. Een groot voordeel want je hebt snel de file info.
Ik moet hem nog 1 keer uitbouwen want er zit soms een lichte brom in bij FM signaal. Vermoed dat er een tulp stekker tegen iets van metaal aan zit.
![]()
![]()
![]()
![]()
Deze lijkt (in mijn browser) vanuit 'Porselein' te worden verzonden. Ik ben bang dat de douane daarvan in de war raakt doen... breekbaar ook.Het plaatje bij https://nl.aliexpress.com/item/3301...45&spm=2114.12010612.8148356.5.1c5140fd6fX4J8 (wel levering uit Europa?) doet me dan weer twijfelen aan mijn advies met betrekking tot het frame.......
Deze lijkt (in mijn browser) vanuit 'Porselein' te worden verzonden. Ik ben bang dat de douane daarvan in de war raakt doen... breekbaar ook.
Hoi allen.
Mooi topic, helemaal doorgeknald, uren op Ali doorgebracht maar wordt er gek van. Kan er niet achter komen of de radio's die in dit topic besproken zijn ook in onze Yeti passen. Denk het eigenlijk niet, hooguit die van kloekloek.
Zit bij ons nu een swing in.
Bekijk bijlage 74497
Iemand enig idee?
Uit welk jaar is je Yeti?