Ik spreek vanuit de Yeti met een Zenec die ik toen heb ingebouwd
En die ondersteunde met de canbus de knoppen op stuur en ook weergave van handsfree en navi in het maxidot scherm
Alleen na inbouwen gaf hij wel het handsfree bellen weer in de maxidot maar niet het navigedeelte
Heb toen met een VagCom kabel (VCDS) ergens in een menu een vinkje moeten zetten dat ik een navi had ingebouwd
Hierna had ik opeens wel dus de pijlen van de navi in me maxidot
Ik weet niet meer excact in welk gedeelte dit zat met vcds
Maar als je zelf al geen kabel hebt ( orgineel ) dan lijkt het me raadzaam om ff in forum de lijst met leden die VCDS instellingen doen.
En een afspraak maken met één van deze heren !
Woon je in buurt van Breda dan kan ik je
@Antera adviseren, en kun je meteen andere opties eventueel nog aan laten zetten.
Bijvoorbeeld als je 2 lichtsensors in de unit in je voorraam hebt dan is er één voor het licht, maar de tweede is de regensensor.
Hiermee kun je bv je ramen laten sluiten bij regen ( als die vanwege warmte een stukje open staan om te ventileren.
Maar ook bv de wissers auto laten wissen in snelheid ipv de instelling van nu met om de zoveel seconden wissen.
En zo zijn er nog wel meer dingen in te stellen.
Met mijn Ambition kon ik toen bijna alle instellingen aanzetten die op de Elegance standaard ingesteld stonden.
Maar Antera zal je daar ongetwijfeld in kunnen adviseren en laten zien en indien je het wil meteen instellen voor je.
Uiteraard voor een vergoeding !
Naar een dealer gaan met die wensen is zonde van de tijd want veel kunnen of mogen ze niet doen..
Maar als je eens naar skodaforum.eu gaat en inschrijft dan kun je daar veel dingen mbt de Yeti vinden.