Zolang T.O.N. nog niet aan de macht is, mag dat ook hoor...Wat mij wel opvalt is dat er veel Fabia rijders reageren op een Octavia vraag.
Ik doe al jaren de auto door de wasstraat met neergeklapte antenne. Nooit problemen gehad. Wat mij wel opvalt is dat er veel Fabia rijders reageren op een Octavia vraag.
Net even mijn auto door de wasstraat gehaald. Zie bijgaande foto van de zuignap.
Zo leer je nog wat, ik heb dat nog nooit gezien. Waar kan je dat krijgen?
Zo was het bij mijn Roomster ook, wagen werd gewassen door een wastraat met lappen en nooit problemen gehad met de antenne.Zo doe ik het ook. Stukje losschroeven, plat op het dak en een stukje vastschroeven.
Iets op tegen dan?Wat mij wel opvalt is dat er veel Fabia rijders reageren op een Octavia vraag.
Iets op tegen dan?
Zuignapjes zijn al jaren op de markt ja. Ook die werken niet 100 procent hoor... als hij niet lekker plakt of losraakt heb je er nog niks aan.
Ik heb niets tegen Fabia antennes, maar dacht dat er misschien appels met peren vergeleken werden. Dat zuignapje lijkt me overigens overbodig.Iets op tegen dan?
Antenne's zijn nou niet echt rocket science
Als iemand zijn wijsheid kan delen met je :xyxthumbs:...
Zuignapjes zijn al jaren op de markt ja. Ook die werken niet 100 procent hoor... als hij niet lekker plakt of losraakt heb je er nog niks aan.
Het is allebei fruit en ze staan allebei omhoog.Ik heb niets tegen Fabia antennes, maar dacht dat er misschien appels met peren vergeleken werden. Dat zuignapje lijkt me overigens overbodig.