Zo na wat statistieken te berekenen op dit draadje heb ik het er maar eens op gewaagd... Ik heb wat (beroerde) foto's gemaakt om het verhaal te ondersteunen.
Eerst naar de lokale BP peutschenker geweest en gevraagd of ze iets hadden voor mijn antenneprobleem. De dame achter de balie kwam meteen met een zuignapdingetje onder de toonbak vandaan en zei ssst hier heb je hem gratis.. Ik bedankt en snel doorgereden naar de de lokale waslappenboer.
fotootje gemaakt (FOTO 1) van de antenne voor mocht het misgaan ondanks de directie daar toch niet verantwoordelijk is voor schade ontstaan tijdens het wassen. :regels:
Even later reed er een golfje (FOTO 2) na mij de wasstraat in met antenne gewoon vrolijk omhoog, snel een onduidelijke foto (waar je achteraf de antenne niet op ziet) gemaakt van deze ridder.
Die lappen gingen behoorlijk tekeer en even dacht ik dat mijn vooruit naar binnen gedrukt zou worden terwijl de zuignapjes eraf zouden geduwd worden. Uiteindelijk de wasstraat uitgereden en na controle was alles 100% (foto 3) ! :super:
Nu 12,50 euro armer staat de auto weer representatief voor de deur. (foto 4)
Dank voor uw reacties allen!
Ps. toch schept met de hand wassen een band met de auto..