@casaleone Zoals je eerder in dit topic hebt kunnen lezen was dit ook precies mijn probleem. Ik heb dit opgelost door een Parrot MKI 9200 carkit in te laten bouwen, kosten inclusief montage als ik t goed herinner € 320. Met de parrot MKI 9200 kun je ook muziek afspelen. Ik het display zit een sd-card lezer en er zijn ook aansluitkabels voor aux (3,5"jackplug), usb en ipod. Deze zitten bij mij netjes weggewerkt in de asbak, omdat ik toch niet rook.
De geluidskwaliteit bij het afspelen van muziek via de parrot is prima, zeker niet slechter dan het geluid van de Stream radio. Als er muziek wordt gespeeld gaat dit over alle speakers, bij het bellen worden alleen de voorspeakers gebruikt. Bij de carkit zit een afstandsbediening die je op het stuur of ergens anders kan monteren.
Ik ben zelf erg tevreden over deze oplossing: prima geluid en makkelijk te bedienen. (alleen de display van de parrot 's nachts verwijderen, ze hebben mijn ruit ervoor ingegooid
![nietblij.gif :( :(](/forum/styles/skodaforum/xenforo/smilies/nietblij.gif)
)
Ik heb bewust niet voor de oplossing van Bakkertje gekozen vanwege de weergave van de achteruitrijsensoren, dat is niet mogelijk met niet-skoda radio's