Marketingmissie geslaagd dus...het idee dat de lichtbundel snelheidsafhankelijk “meedenkt” vind ik ansich wel mooi
Smart light assistant
Optioneel kun je de Superb uitrusten met twee verschillende lichtpakketten, die allebei de Smart light assistant toevoegen aan de auto. De Smart light assistant gebruikt de camera boven de binnenspiegel en kan tegenliggers herkennen. Gebruik je grootlicht, dan wordt de lichtstraal automatisch gedimd op de plek waar de tegenligger zit. Zo blijft de rest van de weg perfect verlicht, zonder dat je tegenligger verblind wordt.
Ik ben benieuwd of ik deze optie kan toevoegen aan mijn S2.
Staat wel degelijk in de folders en mannual van toen hoor, wel als optie denkelijk.Zover ik weet, was dit nooit een optie geweest op de Superb 2. Wel op de Superb 3. Achteraf inbouwen zoals vanuit de fabriek is dus niet mogelijk.
'Natuurlijk' is het niet onmogelijk deze te plaatsen, maar dan zal je dit zelf moeten gaan maken. Zo ook alle electronica hiervoor. Hierbij is de vraag natuurlijk of je de beheer modules, camera etc. van de S3 kan integreren in een S2.
Zou dit op een S2 wel vanuit de fabriek geleverd zijn, dan is het natuurlijk een heel ander verhaal.
Staat wel degelijk in de folders en mannual van toen hoor, wel als optie denkelijk.
Zal een dezer de folders die ik nog hebt en de manual eens doorlezen aangaande dat en dan posten uiteraard.Smart light assist..?
Hmmm nou wordt het toch interessant.
De camera/sensor zit er. Ik zou al blij zijn als het grootlicht daarmee geregeld kan worden door codering met VCDS. Ik ben het nog niet tegen gekomen. @Antera jij misschien?
Weet iemand wat voor hardware daarvoor nodig is voor de rest van Smart light?
Zal een dezer de folders die ik nog hebt en de manual eens doorlezen aangaande dat en dan posten uiteraard.
De Smart light assist is niet te vinden in de folders en ook niet in de optielijst die ik heb van toendertijd.Ben benieuwd