Ook ik moet eraan geloven.............
vanmorgen kreeg ik ook de melding "Versnellingsbak in noodprogramma. Doorrijden mogelijk".
Gelijk contact gehad met Ames te Zwijndrecht en langs gereden....uitgelezen en idd. vervangen sensor Megatronic.
En het bericht dat dit wel 3 a' 4 weken kan gaan duren voordat het vervangende exemplaar geleverd zal gaan worden.
verder rijden geen optie daar de auto kan stil vallen (lekker idee in een tunnel of brug ...
)
Dus 3 a' 4 weken zonder auto..... lease loopt gewoon door en ook de maandelijkse bijtelling
.
Wel bewust gekozen bij afsluiten leasecontract bij Atlhon voor geen optie vervangend vervoer, want ik ging er vanuit dat ik gedurende de 4 jaar alleen onderhoud zou moeten laten uitvoeren.
En normaal gesproken is dat in een dag "gepiept" , maar nu dit weer vorig jaar al een paar dagen kwijt geweest voor wisselen stuur incl. complicaties.
Geen coulance Skoda d.m.v. leen auto (tje) o.i.d. dus nu voorlopig maar rijden in de auto van mijn vrouw.
Op zich is de Skoda Kodiaq een beer van een auto maar in verhouding tot al mijn vorige auto's hier veel ellende mee gehad.
Zou zomaar kunnen dat de volgende geen Skoda meer gaat worden.
PS. geen zware belasting zijnde bergen of volle belading, gedurende 2 jaar en 3 maanden alleen gebruikt voor "normale ritten".
Staat nog geen 49.000 km op de teller...........