Autoradio Swing

Iceman

Nieuw lid
Autoradio Swing vraag

Weet iemand of je de Swing zo in kan stellen dat bij MP3 cd’s altijd bv de artiest wordt weergegeven in het display. Nu moet ik elke keer als ik de radio aanzet op <info> en <artiest> drukken. Bij mijn vorige autoradio (Pioneer) bleef de laatste setting staan. In de manual kan ik er niks over vinden.

Wik

Lid
Als we toch aan het vragen zijn?
Weet iemand hoe de geluidsinstellingen aan te passen zijn bij TRAFFIC (RDS) informatie?
Die wijkt enorm veel af van mijn normale instellingen, ik schrik me iedere keer rot.
Ik wil alleen het volume verschil horen eventueel, niet dat het dan opeens alleen uit mijn voorspeakers gaat komen en alle BAS en LOUDNESS die dan even uit gaat.

dank.

Wik

hemi24

Forumguru
Wellicht helpt het als je aan de volume draait tijdens het afspelen van TP-berichten, in de handleiding staat er volgens mij weinig over.

Ronnie

Forumguru
Swing is dacht ik ook van Blaupunkt; bij deze toestellen van Blaupunkt kun je het zachter zetten door tijdens een bericht het volume zachter te draaien, deze instelling wordt dan opgeslagen voor de volgende keer.
Ik weet niet of er een Infoknop opzit om berichten te herhalen, maar daar werkt het ook mee.

namleop

Actief lid
De Swing in mijn Fabia is van Delphi, zie de foto in de bijlage.
Ik schrok ook bij de eerste filemelding, ik meen mij te herinneren dat ik hem zachter heb gezet en daarna op de aan/uit knop te hebben gedrukt, nu is het in ieder geval goed. Beetje uitproberen misschien.

Bijlagen

• swing.jpg
    swing.jpg
    17,9 KB · Weergaven: 119

Wik

Lid
Volume wijzigt wel, maar de klank instellingen niet.
Geen idee dus hoe dat moet en of dat wel kan.
Nog een vraagje, ik zie op het display een driehoekje staan die omhoog wijst.
Zeg maar op de bovenste regel.
Wat is dat?
Kan ik ook nergens vinden wat dat betekent.

Wik

Ik schrok ook bij de eerste filemelding, ik meen mij te herinneren dat ik hem zachter heb gezet en daarna op de aan/uit knop te hebben Beetje uitproberen misschien.

EdK

Forumguru
Neem aan dat je de manual van de Swing erbij hebt gekregen ?
Kijk dan eens op het voorste plaatje dan zie je er een temperatuur bij staan
Misschien daar iets mee te maken ?

Wik

Lid
Ja dat dacht ik ook, hoopte dat je misschien daar aan kon zien of de temp omhoog of omlaag was gegaan.
maar dat is het dus niet.
Staat verder niks over in de handleiding van de swing.

Wik

Neem aan dat je de manual van de Swing erbij hebt gekregen ?

EdK

Forumguru
Klopt heb ook al gekeken in de manual , maar wat doet het pijltje als je met je temperatuur instellingen speelt ?
Misschien dat je naar aanleiding van het spelen kunt achterhalen wat de functie is !?

hemi24

Forumguru
Is het niet gewoon de aanduiding voor de buitentemperatuur?

"<" temp bestuurder;
"^" temp buiten;
">" temp bijrijder;

hemi24

Forumguru
Er zijn al oosterburen geweest die zich hetzelfde hebben afgevraagd en zelfs een email hebben gestuurd met de vraag naar Skoda Auot Deutschland:

http://www.octavia-forum.de/forum/viewtopic.php?f=18&t=46135

Antwoord:

Guten Tag, Herr ...

schön, dass Sie sich an uns wenden.

Wenn Ihr Octavia mit der Klimaanlage "Climatic" ausgestattet ist, bedeutet das Dreieck "Außentemperatur".

Haben Sie noch Fragen? Wir sind jederzeit gerne wieder für Sie da.

Freundliche Grüße nach ...

SkodaAuto Deutschland GmbH

Iceman

Nieuw lid
Leuke discussie over volume TP en pijltje (waar ik ook nieuwsgierig naar ben) maar ben ik nou echt de enige die het vervelend vindt dat de info instellingen van een MP3 file niet onthouden worden.

En weet iemand of dit ook niet werkt bij andere type autoradio's van Skoda?

EdK

Forumguru
Wanderer waar heb je die info gevonden ?
Want heb aardig gezocht maar betekenis beschreven nog niet kunnen vinden.
Dus als je een link hebt... dan voelen wij ons aanbevolen

wanderer

Senior Member
ik denk logisch, wacht nu tot de temp echt enkele graden onder nul is.....wijzigt het pijltje niet dan heb ik het mis....ik vind dit echt niet belangrijk...
maar wanneer zien jullie de pijltjes rechts/links..?

EdK

Forumguru
Het gaat er hier niet om wat jij / wij niet belangrijk vinden , maar dat er iemand is die graag zou willen weten wat de betekenis is van die pijltje's
En omdat het niet in de Swing manual staat, wat je zou verwachten heeft deze persoon ook eens een vraag op dit forum geplaatst.

en pijltjes links rechts is een veronderstelling en geen gegeven ! En is voortkomend uit een gegeven dat ik de poster ervan misschien iets beter ken !

Multi1100

Actief lid
Ik neem aan dat een foto het e.e.a. verduidelijkt..overigens heeft Hemi het pijtjesverhaal ook al opgelost?
< = climatemp links, >climatemp rechts, pijltje omhoog is buitentemp.

Bovenaan Onderaan