Autoradio Swing

hemi24

Forumguru
En de pijl omhoog veranderd ook niet bij temperaturen onder nul:

Bijlagen

• untitled.jpg
    untitled.jpg
    9,4 KB · Weergaven: 132

Wimus

Actief lid
dat klopt, pijltje naar beneden zou logischerwijs de binnentemperatuur zijn, maar die wordt niet aangegeven daar

FredV

Banned
Is er een mogelijkheid om WEL de binnentemparatuur ergens te zien?
Ik heb volledige airco, en zie de ingestelde temperatuur in ms display van de airco.
Degenen die een halfautomatische airco hebbne, zou daar misschien de inregeltemperatuur in de swingdisplay kunnen staan?

racc

Nieuw lid
en ik wacht nu toch ook nog steeds op een antwoord op die vraag over de mp3 instelling

FredV

Banned
De artiestinfo etc. moet je iedere keer instellen.
De info wordt zowel bij de radio als bij cd mp3 afspelen niet behouden.
Het staat niet in de handleiding, maar zo werkt het bij mij proefondervindelijk.

namleop

Actief lid
Als ik het plaatje van Hemi24 en Multi1100 zie dan staat er links en rechts ook een temperatuur. Is dat misschien de ingestelde of werkelijke temperatuur?
Zijn dit dan auto's met een gescheiden airco? In mijn Fabia GL met climatronic heb ik alleen het pijltje naar boven.

Ik zou het volgende dus verwachten: pijltje naar links en rechts de aldaar ingestelde (of werkelijke) temperatuur, pijltje omhoog de buitentemperatuur.

deusjevo

Forumguru
Pijltjes omhoog = ingestelde temp. "enkele" Climate Control :icon_smile_question
Pijltjes opzij = ingestelde temp. links/rechts gescheiden Climate Control :icon_smile_question

EdK

Forumguru
Tsja FredV maar niemand leest alles terug, dus dan moet je soms iets herhalen om het weer in de aandacht te brengen !:koffie:

Multi1100

Actief lid
Pijltjes omhoog = ingestelde temp. "enkele" Climate Control :icon_smile_question
Pijltjes opzij = ingestelde temp. links/rechts gescheiden Climate Control :icon_smile_question

Klopt niet, kijk nu eens goed op de foto's, en paar berichtjes terug. Pijltje omhoog is de buiten temp. Die van opzij heb je wel goed

aux-in van de swing radio?

Ik heb de volgende vraag over de swing radio in de Skoda Fabia Greenline Combi 1.2.

Waar zit de aux-in van deze radio?
Deze radio wordt door de fabriek standaard ingebouwd en ik wil graag van de aux-in gebruik gaan maken.
Op foto's zie ik hem niet aan de voorzijde zitten.
Hij zou echter onder een klepje kunnen verborgen kunnen zijn.
Ook de handleiding geeft dit niet aan, evenals dit draadje.

Wie iets hiervan weet, gaarne een post retour.

namleop

Actief lid
Waar zit de aux-in van deze radio?

Die plek naast de handrem is waardeloos, je kunt geen mp3 speler aansluiten of je moet 'm los naast de handrem of op de stoel leggen.

Zie mijn album voor een alternatieve aux-aansluiting, werkt perfect!

@namleop

Dank!

Heb je die aux-in onder de radio-console er zelf ingemaakt?
Of zat deze er al af fabriek?

Koospee

Nieuw lid
Ben ik nou de enige die het raar vindt dat de vraag in dit draadje over de INFO op de cd's, gekaapt is geworden door iemand anders (nu al twee anderen) zodat het drie bladzijden duurt voor de TS een antwoord krijgt? :confused:

In de handleiding staat dat alleen door op de knop INFO te drukken, die informatie naar voren komt. Ik vind het ook raar en vervelend. Als je zulke mooie teksten op het scherm kunt krijgen, neem je toch geen genoegen met die grote Track en Tijd gegevens.... :ahum:

En dat van die AUX ingang niet vinden.... Als je een auto koopt kijk je toch altijd even onder elk klepje dat je vindt. En al helemaal als er op het klepje in grote letters AUX staat?

Bovenaan Onderaan