Status
Niet open voor verdere reacties.

JeSko

Forumguru
@EdK

Goede vraag waar ik het antwoord niet op weet, ik weet alleen dat zo'n 9005Coatex letterlijk tegen de grond gekeild kan worden zonder dat er stukken lak af vliegen, zelf getest :D

EdK

Forumguru
Ach de tijd zal het uitmaken !!
Hoor ik over tijdje een boel vlaams gevloek hier dan weet ik wat er fout is gegaan....:D

Malinwa

Senior Member
@JeSko Mooi gedaan! Echt knappe velgen. Staat echt beter dan de originele kleur.
Maar wat ga je er nu mee doen? Winterbanden laten opzetten en laten dienen als winterset?

Cordoba

Forumguru
Geen Johnny meer heb ik begrepen, dus: Jefrey waarom gebruik je het ventielgat om de velg op te hangen en bijvoorbeeld niet het boutgat (van boven af) of het naafgat? Of krijg je geen kale plek waar de ophangdraad de velg raakt?

Trouwens mooi glinstertje in die donkere lak.

JeSko

Forumguru
@Malinwa

Eigenlijk geen idee, weet niet of ik deze velgen nog wel onder de Sup wil, ze zijn nl loodzwaar, mijn Japan Racing wielen zijn dik de helft lichter, en dat voel je in het rijden en remmen. Ik dacht er eerst aan om ze als winterset te gebruiken, maar echte winters hebben we hier niet meer en de JR wielen zijn wintervast. Dus zit wat in dubio.

@Cordoba

Neen hoor, ik heb de haken zo geplooid dat ze de velg niet raakten :D dat moet je hier wel kunnen hehe. Dus daar zit ook netjes overal poeder :thumbsup:

@Okki

Bedankt!

EdK

Forumguru
Bewaren in de schuur van je schoonmoeder en zodra je de skoda verkoopt dan deze velgen er onder zetten en de andere los verkopen
Waarom verkopen ? Wel ze passen niet onder een Beierse Mest Wagen

Cordoba

Forumguru
OK, ik kreeg uit de foto's de indruk dat de draad én bij de rand van het ventielgat, en op het velgbed de velg raakten. Je krijgt ook geen schaduw (dunne plek) waar de draad over het velgbed loopt?

Het lijkt me interessant om eens een keer te zien hoe je dit doet (het totale poedercoaten).

JeSko

Forumguru
@Cordoba

Neen hoor raakt hem niet daar, ook geen schaduw, ik houd mijn pistool op bepaalde manieren zodat ik zulke moeilijkere hoekjes meeneem. Lange lengtes lak je bv met één vloeiende beweging, maar bij zulke velgen krijg je zo nooit alles dicht, vandaar worden velgen gewapperd, en daarna gladgelakt ( afgelakt ). Zal morgen eens een filmpje uploaden, heb een deel gefilmd.

s-line

Forumguru
Geef mij maar mooie hooglans gespoten wielen.....:jaja:

Bijlagen

• 6347CF8B-4084-45F6-9BA2-314BC1E4381B.jpeg
    6347CF8B-4084-45F6-9BA2-314BC1E4381B.jpeg
    1,5 MB · Weergaven: 57

Kanerr

Forumguru
Netjes Jeff! Lekkere kleur, maar is het nu een groffe structuur of is het nog 'glad'?

Dat is namelijk het enige wat mij er altijd van heeft weerhouden bij het poedercoaten, het wordt altijd zo grof of dik..

JeSko

Forumguru
Thanx makker @Kanerr !

Dit is een ietwat groffe ( Tiger coating ) structuur, maar niet zo grof dat je er met de poetsdoek in blijft haken. Heb bewust hiervoor gekozen ivm dekking en omdat het als winterset was voorzien. Maar wij kunnen velgen perfect glad lakken ook, dat gebeurt dan met een Matte of Glanzende poeder ( Axalta ), Tiger, RM en Coatex zijn dikker en groffer. :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan