Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Goede vraag waar ik het antwoord niet op weet, ik weet alleen dat zo'n 9005Coatex letterlijk tegen de grond gekeild kan worden zonder dat er stukken lak af vliegen, zelf getest
@JeSko Mooi gedaan! Echt knappe velgen. Staat echt beter dan de originele kleur.
Maar wat ga je er nu mee doen? Winterbanden laten opzetten en laten dienen als winterset?
Geen Johnny meer heb ik begrepen, dus: Jefrey waarom gebruik je het ventielgat om de velg op te hangen en bijvoorbeeld niet het boutgat (van boven af) of het naafgat? Of krijg je geen kale plek waar de ophangdraad de velg raakt?
Eigenlijk geen idee, weet niet of ik deze velgen nog wel onder de Sup wil, ze zijn nl loodzwaar, mijn Japan Racing wielen zijn dik de helft lichter, en dat voel je in het rijden en remmen. Ik dacht er eerst aan om ze als winterset te gebruiken, maar echte winters hebben we hier niet meer en de JR wielen zijn wintervast. Dus zit wat in dubio.
Bewaren in de schuur van je schoonmoeder en zodra je de skoda verkoopt dan deze velgen er onder zetten en de andere los verkopen
Waarom verkopen ? Wel ze passen niet onder een Beierse Mest Wagen
OK, ik kreeg uit de foto's de indruk dat de draad én bij de rand van het ventielgat, en op het velgbed de velg raakten. Je krijgt ook geen schaduw (dunne plek) waar de draad over het velgbed loopt?
Het lijkt me interessant om eens een keer te zien hoe je dit doet (het totale poedercoaten).
Neen hoor raakt hem niet daar, ook geen schaduw, ik houd mijn pistool op bepaalde manieren zodat ik zulke moeilijkere hoekjes meeneem. Lange lengtes lak je bv met één vloeiende beweging, maar bij zulke velgen krijg je zo nooit alles dicht, vandaar worden velgen gewapperd, en daarna gladgelakt ( afgelakt ). Zal morgen eens een filmpje uploaden, heb een deel gefilmd.
Dit is een ietwat groffe ( Tiger coating ) structuur, maar niet zo grof dat je er met de poetsdoek in blijft haken. Heb bewust hiervoor gekozen ivm dekking en omdat het als winterset was voorzien. Maar wij kunnen velgen perfect glad lakken ook, dat gebeurt dan met een Matte of Glanzende poeder ( Axalta ), Tiger, RM en Coatex zijn dikker en groffer.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.