Lig jij daar voor zevenen al van wakker? Weet, als je er in zit, zie je het niet.
Ik kan in PL voor ca. € 250 voor- en achterbumper compleet laten demonteren, strak maken en spuiten.
En wat, ik heb ik niet gedaan omdat ik dan tijdens de vakantie de auto 2-3 dagen moet missen.
Inmiddels hebben ook anderen er krassen op gezet. It sucks, maar ja ik wordt er zelf ook niet mooier op. Wel is het zo dat naarmate ik ouder werd, ik het minder erg vindt. De techniek en iets daaraan zelf doen vind ik leuker dan poetsen. Vuil wordt die toch weer vrij snel, wat het voordeel op levert dat je de imperfecties minder snel ziet. Maar bij een witte is een stuk besmettelijker dan mijn amethist purple, ofwel blauw ! zoals de Belgische papieren vermelden, die ze in NL weer hebben overgenomen.
@EdK via Hilvarenbeek, Reusel, Postel naar Polypreen in Kerkhoven. Die rit maak ik 2x in een jaar en is een hele mooie route. De eerste keer dacht ik bij benadering van het stoplicht midden in het bos WTF! Daarna over de brug en zoveel mogelijk rechts over de betonnen rand rijden om niet uit elkaar te rammelen. Niet te langzaam, want anders voel je echt elke kassei apart.