Dat is inderdaad een mooie set, die TCR's liggen op de nieuwe Golf niet? destijds was ik ook old RS6 wheels aan het zoeken om op te knappen, maar ben nu aan het zoeken en nieuw is er in 18 inch binnen budget veel meer mogelijk, dus ofwel een nieuw setje, is ook wel eens lekker, ofwel een opknapproject, heb nl wel iets interessant op het oog. Wat denk jij? Ik kan ze allen uiteraard van een eigen kleur voorzien moest het een project worden, ik heb de hele RAL boek en meer aparte kleuren tot mijn beschikking, van glans tot mat, tot parelmoereffect etc etc, niets is te zot.
Nieuw vind ik de Borbet Y velg echt mega. Deze is nu zwart maar is in veel kleuren verkrijgbaar.
Deze Borbets vind ik ook wel wat!
Of deze van Tomason...
Dan enkele Audi wielen waaronder één nieuwe set Rotors ( al ben ik bang dat deze door de zilveren rand en zwart hart kleiner gaan ogen dan ze zijn? ) en één goedkope set Duitse replica RS wielen met lichte borduurschade ( niets wat ik niet weg kan werken )
Geef je mening maar, nieuw is mss een keertje lekker maar ik werk enorm graag aan eigen opknap projecten.