Denk inderdaad dat Old RS6 en gewone RS6 even door elkaar gehaald werden, het zijn deze die ik echt vet vind.
Ook ene van het forum, denk met minimale verlaging Eibach ( als je de wheel gap in close up neemt ), maar wel een S3 natuurlijk. Nu denk ik wel dat op basis van enkele foto's van een S3 met Eibach gezien te hebben, dat een S3 lager gaat met alleen maar veren, zal wellicht aan het nieuwe platform liggen waar de nieuwe Superb op staat. Allen auto's van het forum.
@nakharry
Die Borbet's staan denk ik knap op een Karoq, je zou ze er eens moeten kunnen op Photoshop en ofzoiets, of via een goede velgenconfigurator halen. En inderdaad, voor nog geen 600 ben je klaar, je banden overzetten en hupakee, en veel mooier dan de originele Karoq wielen.
@s-line
BBS word het niet neen, je wilt optisch een velg die groter oogt dan ze is op een Superb, idd niet nog kleiner. De Borbet Y op de Leon is inderdaad niet knap, klopt niet die afbeelding
@Chrisjemol
Ja dat van die 19 inch is eigenlijk datgene waar ik vanaf moet, mijne ligt maar 3 cm lager, maar een standaard S2 staat zo hoog... Dus nu lijkt het niet dat de auto echt verlaagd is, een standaard Focus ST line ligt al lager, om maar een indicatie te geven. Dat maakt dat mijn 19 inch wielen niet tot hun recht komen, het staat enkel mooi bij volle belading, het gezin plus wat bagage. Op bv Briskoda staan heel wat S2 met 18 inch en Eibach veren, en dat staat pakken knapper. Kijk maar naar deze van lid
@casejunky op 18 inch en minimale 30mm verlaging van ST. Die oogt optisch veel lager dan mijn Superb.