Status
Niet open voor verdere reacties.

JeSko

Forumguru
Uhuu :cry: wellicht bij het uithalen en terugplaatsen van de stoelen voor de keuring fout gestoten, en meteen erdoor.

Laatst bewerkt:

JeSko

Forumguru
Net daar waar de Isofix van de stoelen voorbij het leder gaan om zo op de Beugels van het chassis te klikken. Dit is een stuk van de zitting die per ongeluk meegegaan is bij het willen vastzetten van de stoel in de ankerpunten. Ik had de zitting omhoog gehaald om een betere foto te nemen.

EdK

Forumguru
Naar een stoelbekleder gaan die ook leer doen.
Met een stukje eronder plakken en de beschadiging netjes terug doen kan het zeer acceptabel gerepareerd worden
Ga er niet zelf aan zitten kloten, lijkt simpel maar is het zeker niet...

JeSko

Forumguru
Lijkt niet simpel hoor ga er zelf zeker niet aan klooien, ben bedrijven aan het zoeken in BE atm. Zooi.

larsy

Forumguru
Ooo da is minder ....
Die geleiding/haakjes van de kinderstoel vallen ook iets naar onder ... als je dan denkt dat hem goed zit en het klikt niet ... moet je niet harder duwen ...
(Dat gaat de oorzaak zijn denk ik).
Zie ook een streepje langs de scheur.

ik zou het zelf proberen met sec.Lijm
Beetje op de binnenzijde van de scheur en dan beetje aandrukken zorgen dat er niets uitkomt (dus niet veel aan de buitenzijde van de scheur)
Moet toch lukken niet !?

Laatst bewerkt:

Cordoba

Forumguru
Zoals EdK al aangeeft, beter niet zelf aan klungelen. Met de juiste spullen krijg je het misschien weer aardig op het 1e gezicht, maar iedere keer met de kinderstoeltjes los/vast doen, krijgt dit stukje leer het weer voor de kiezen. Als het niet goed is gerepareerd wordt dit steeds erger.

Zo te zien wel genoeg adresjes waar je eventueel terecht kunt, zoals bij Creato in Evergem of Deca in Drongen. (ken de bedrijven of hun reputatie niet).

Laatst bewerkt:

larsy

Forumguru
Ja ik weet het
maar ik kan het niet laten , ik ben ook een zelf fikser. En wil alles zelf doen .
Van bv: vittessebak tot een scheurtje of ..... als het maar niet elektrisch is (dan hou ik men handen er van) :D.

JeSko

Forumguru
Heb een gerenommeerd autobekleder in Heusden gecontacteerd met de vraag of dit te herstellen valt en wat me dat gaat kosten. Wacht nu op antwoord.

JeSko

Forumguru
Thnx Chris! Die komen van de nummerplaatverlichting en de LED mistlampen, mij stoort het niet ( meer ), let er eigenlijk niet meer op haha.

Cordoba

Forumguru
Jouw auto heeft echt weinig km's gemaakt Jefrey, ik rij niet veel maar mijn Fabia heeft er al zo'n 10.000 km meer op staan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan