leon-cupra
Forumguru
Een hond mag je trouwens niet begraven in jouw tuin.
Dat kan nogal eens meevallen - kwestie van eerst even checken of het echt nodig is: https://www.omgevingsloket.nl/Zakelijk/zakelijk/homeNet zoiets als een schuurtje in je tuin zetten.
Mooi aandenken.
Mijn ouders hebben dit ook laten doen bij mijn zuster haar poes......
Dit product bestaat uit 3 pakketten
BUSUNGE
MeegroeibedArtikelnummer703.057.00
Dit product bestaat uit meerdere pakketten.
Breedte: 90 cm
Hoogte: 9 cm
Lengte: 132 cm
Gewicht: 15.15 kg
Pakketten: 1
Breedte: 48 cm
Hoogte: 9 cm
Gewicht: 22.79 kg
Breedte: 81 cm
Hoogte: 5 cm
Gewicht: 11.91 kg
Meegroei bed BUSUNGE voor de kleinste gaan halen, enkel af te halen aan de afhaal achteraan in Ikea, dus je hebt geen f*cking benul van de grootte van die pakketten, ik schrok nogal toen ik die dingen zag was even puzzelen icm het klein grut wat ze nog mee hadden, maar uiteindelijk na veel gevloek en gezeik die dingen toch in de koffer gekregen, gelukkig kan de achterbank deels of volledig neer, en waren de kinderen bij hun oma, maar ik duw niet graag zulke dingen in de auto ivm kans op schade die je altijd hebt, volgende keer bestellen we de boel gewoon, gaan we daar window shoppen en bestellen we het via de foon.
Bekijk bijlage 93303
Dik zo! Velgen zien er wel beroerd uit hoor, maar vind voorlopig geen setje naar mijn goesting en de winter is eigenlijk al bezig, misschien doorrijden op deze wielen en tegen de lente een echt dikke set zoeken, ze zijn toch al naar de kl*ten.. twijfels twijfels.
Bekijk bijlage 93304