Het gaat blijkbaar al sneller.
Hoe zit dat met die LEZ? Vanaf Euro5 mag je toch de stad gewoon in? Ik nem toch aan dat jouw 1.6 dat ook wel is?
Is dat discriminatie dan? Lijk me niet juist, want het gaat toch om de auto en niet om jou als persoon?ik word niet graag gediscrimineerd
Als je 13ct per km krijgt is dat toch gewoon onbelast? Is immers lager dan 19ct per kilometer?Per jaar afgelopen jaren ca. 30 dkm/jaar waarvan voor 10 dkm werkkilometers €0,19/km onbelast en €0,13/km belast ontvang.
Prima om dat als mening te hebben, al valt er nogal wat op af te dingen. Maar er de term discriminatie op hangen is natuurlijk een lachertje.Ik vind de LEZ discriminerend @Canon-Eye , ik betaal wegenbelasting net zo goed als een ander, die wegenbelasting betaal ik om te kunnen rijden in dit land, dat betekent dus dat ik overal mag rijden, net zo goed als een ander.
Aha, en dat is voor de buitenlander natuurlijk ook zo? Nou ja, op mijn werk is een relatie van ruim 20 jaar tot een einde gekomen. Voor hun ging ik van Luik tot Tournai, van Brugge tot Charleroi of Namen. En kwam ook regelmatig in Brussel.Vanaf 1 jan. 2025 mag ik niet meer binnen, tenzij ik bijbetaal, wat ik bij nader inzien weiger, ik word niet graag gediscrimineerd.
Het antwoord daarop zit hem in het woordje “en”. Anders gezegd, ik krijg €0,32/km waarvan €0,19/km onbelast.Als je 13ct per km krijgt is dat toch gewoon onbelast? Is immers lager dan 19ct per kilometer?