Same here. Porsche staat ook meer stil dan ik er mee rij. In het weekend komt hij af en toe eens buiten wanneer er geen kids mee moeten. Laatste tankbeurt was begin mei.Auto staat inmiddels al 2 weken stil, dan besef je ook dat je hem eigenlijk gewoon niet (meer) nodig hebt.
Alles geraakt verkocht tegen de juiste prijs maar je had hem mss beter een paar maanden eerder verkocht. Sociale media wordt overstelpt met horrorverhalen over de keuring van euro5 diesels … gaat de verkoop niet ten goede komen.Geloof het maar niet, mag blij zijn als hij überhaupt verkocht geraakt.
Das jammer, maar niet onbegrijpelijk. Je zal wel genoeg hobbywerk hebben met je Jap(pen)@Timmer
Als de Skoda weg is zal het wellicht ook einde verhaal hier zijn, geen zin meer om hier nog veel te posten en met ( twee?) Jap(pen) voor de deur heeft het ook geen nut meer hier nog wat bij te houden.
Dat kan nog een heel poosje duren Jefrey, zeker als ie veel stilstaat, dan wordt het meer wachten tot ie is doorgeroest.Dan rijd ik hem standaard op, is mij eender.
Zijn orginele Skoda Velgen , anders even bij superskoda op hun site kijken.denk dat het originele zijn aan de binnenzijde af te leiden.