s-line
Forumguru
Is het ook…. Als ik hier plat parkeer heb ik zoveel bekijks tussen al de dure Audi’s en Bmw’sIk overwoog het, maar nu ik het uitgespit heb op juridisch vlak vind ik het toch te gevaarlijk. Jammer want het is zo'n mooi systeem.
Is het ook…. Als ik hier plat parkeer heb ik zoveel bekijks tussen al de dure Audi’s en Bmw’sIk overwoog het, maar nu ik het uitgespit heb op juridisch vlak vind ik het toch te gevaarlijk. Jammer want het is zo'n mooi systeem.
Advocaat onder de arm genomen?Ik overwoog het, maar nu ik het uitgespit heb op juridisch vlak vind ik het toch te gevaarlijk. Jammer want het is zo'n mooi systeem.
Niet helemaal mee eens.@s-line : dat hebben we allemaal te danken aan de tijden van Bos en Balkenende; toen heeft men in Den Haag wat over-ambitieuze doelen op papier weten te zetten, waar we nu door de rechterlijke macht aan worden gehouden..!
Dat is in het kort het verhaal achter de huidige ‘gecreëerde‘ stikstof-problematiek.
”Weten jullie dat zeker?!?” was de vraag die toen uit Brussel kwam.
Moet je toch nog helemaal uitgespit voor hebben. Met airride geraak je niet door de keuring dus een BE-wagen met airride mag niet op BE-wegen. Voor de verzekering moet een wagen voldoen aan de BE-regelgeving. Is dat niet, kunnen ze ten allen tijde hun pollen van een verzekeringskwestie afhalen.Ik overwoog het, maar nu ik het uitgespit heb op juridisch vlak vind ik het toch te gevaarlijk. Jammer want het is zo'n mooi systeem.
Eigenlijk is dat het heel bijzonder hier in Nederland, we willen het braafste jongetje van de klas zijn maar we mogen het meeste kloten aan onze voertuigen. Alles mag hier bijna alleen als je het aantal cilinders wijzigt moet je naar de RDW voor een niet kentekenbewijs. Mijn zoon heeft ook die golf uit Duitsland als je ziet hoeveel TUB papieren erbij zitten niet normaal elk lampje of andere velgen met een andere bandenmaat kan je naar de TUV.
Wat voor een zever eigenlijk. Misschien ligt het aan de vele Nederlanders die op onze Belgische wegen rijden@Tees : dat België zo slecht scoort v.w.b. de ongevallen statistieken kan ook andere oorzaken hebben; denk bijvoorbeeld aan slechte rijopleiding.
wees blij......Of ligt het eraan dat er relatief weinig Belgen in Nederland rijden?
Niet helemaal zoEigenlijk is dat het heel bijzonder hier in Nederland, we willen het braafste jongetje van de klas zijn maar we mogen het meeste kloten aan onze voertuigen. Alles mag hier bijna alleen als je het aantal cilinders wijzigt moet je naar de RDW voor een niet kentekenbewijs. Mijn zoon heeft ook die golf uit Duitsland als je ziet hoeveel TUB papieren erbij zitten niet normaal elk lampje of andere velgen met een andere bandenmaat kan je naar de TUV.
In de meeste gevallen denk nog niet. 20% is de marge volgens RDW. Daar zit je al heel snel boven met een stage 1.Normaal chip stage 1 zit in de veilige marge
Jaaaaaa, je speelt vals je hebt ze leeg laten lopen die bandenEn ja dat past in de koffer van de Mazda, straf e.