Zit geen beweging meer in, ondanks dat er grote vraag is naar tweedehands auto's is er blijkbaar weinig tot totaal geen vraag naar een Diesel Superb, de eerste geïnteresseerden laten ofwel gewoon niets meer horen ondanks dat je ze belt of mailt, komen afspraken niet na en sta je daar als een l*l te wachten op niemand, of ze hebben besloten hem toch niet te nemen ( want ja, Euro 5 toch al he ), of ze geven belachelijke biedingen. Leve particuliere autoverkoop, was er al zo'n grote fan van
Handelaren geven 8- 9000, particulieren geven ook 8- 9000. Handelaren hebben niet het soort auto's staan dat ik wil, dus geven ze nog minder omdat ik hen geen auto afhandig maak en de Superb in ruil geef, denk dat ze doorgaans liever overname's doen als je ook effectief een auto van hen neemt, zo blijft hun stock tenminste veranderen.
Zit dus op een kruispunt, wat te doen, gewoon te koop laten staan, oprijden en zo mijn droom van iets ouds en leuks helemaal begraven, of door de zure appel bijten en hem weggeven voor 9000. Dat eerste zegt me meer, uit principe wil ik geen auto wegdoen waarvan ik weet dat hij meer dan goed is, en die gewoon vlot meer dan 10.000 waard is, handelaren moeten uiteraard ook erop verdienen en met zo'n marges houd je al snel niks over en je hebt het risico dat je blijft zitten met een nog vrij dure Diesel waar je dan zelf nog best veel kapitaal inzitten hebt, dus begrijp hen zeker. Toch jammer, die rotte Cactus stonden ze voor te springen om over te nemen, puur omdat het een benzine was, en die is niet half zo goed als de Superb.