Auto gepoetst weeral, word zo'n weekend traditie stilaan
maar nu nog eens grondiger, heb het volgende allemaal gedaan. Heb nog geen grote bestelling bij Carclean gedaan, dat zal pas volgende maand lukken.
- Auto gewassen met Turtle Wax Shampoo.
- Velgen zowel binnen als buitenkant goed gereinigd met een velgenborstel.
- Bug/tar remover gebruikt op de voorbumper, deze had namelijk heel wat vliegjes en ander ongein gegeten op de autostrade.
- Ruiten gereinigd met een simpele ruitenreiniger van de action ( goed spul )
- Leren zetels gereinigd en gevoed ( doe dit 3maandelijks )
- Dashboard, deurpanelen en ander plastic met een zachte plastic reiniger gereinigd.
- vuil vlekjes op de beige hemel en zonnekleppen weggepoetst met Meguiars bekleding reinigers.
- Het kleine roestplekje achteraan de kofferklep met lakstift en tandenstoker wat bijgewerkt. Het is niet perfect jammer genoeg maar schuren aan mijn eigen lak begin ik niet aan, van een klein afstandje is het niet langer zichtbaar, wat al fijn is.
Zonneklep before
After
Deurpanelen zijn weer wat opgeleefd. De kleine streepjes aan de raambediening vielen me pas op foto op, heb ik netjes weggepoetst ( denk het gevolg van zonnecrème )
Wondermiddeltje vind ikzelf, heb hier ook de reiniger van, op één spijtig puntje na is mijn leer nog pico bello en dat wil ik zo houden. Weer als nieuw, lekkere geur ook
Het roestplekje, beschadiging door vorige eigenaar helaas.
Nu toch al wat beter ( met eerlijke close up ) het residu erond heb ik nog netjes weggepoetst, wat nog best een klus was.
Van een afstandje
Het is goed voor nu maar denk dat ik toch eens ga horen om spotreparatie te laten doen, door een pro dan wel te verstaan