Status
Niet open voor verdere reacties.

JeSko

Forumguru
@Joti

Heb je dat al eens gezien op een S2 zoals de mijne? Is echt niet mooi :nono: wou het eerst doen inderdaad, alles ontchromen en zwarte wielen, tot ik zo'n S2 te koop zag staan. Is mooi op nieuwere strakkere auto's, de S2 word er goedkoop van.

JeSko

Forumguru
Klopt @s-line , maar uwe was, correct me if i'm wrong, ook geen Elegance, maar een Ambition, en die komen standaard zonder chrome, maar ook zonder extra chromen Stootstrips rondom rond, een Ambition is langs buiten toch anders dan een Elegance, en een ontchroomde Elegance ziet er heel anders uit dan een af fabriek chroomloze Ambition.

Rond die tijd was Chrome nog hét van hét, nu is het blackpack, nightpack, sportblack pack en noem maar op wat de trend is.

Okki

Donateur
Dit is zeer belangrijk aangezien vergeten of niet goed afgenomen product uit zal harden en alleen door polijsten nog weg te halen is.

Cordoba

Forumguru
Wel brandwerend.

Vergeet niet het zo DUN mogelijk aan te brengen. Een vingerhoedje is al te veel voor de motorkap.

Ik gebruik Collinite 845 denk ik al een jaar of 8, maar met een vingerhoedje wax kun je ongeveer een hele auto doen (als het al niet te veel is). OK, een Fabia is wat kleiner dan een Superb, maar het verschil in oppervlak van het plaatwerk zal in de orde van 10-20% liggen.

Overigens de Superb van@s-line was lichtelijk blauw aangelopen:
SAM_2002.jpg

Laatst bewerkt:

JeSko

Forumguru
@Cordoba

Blijft een prachtige Sup die van @s-line , trouwens graaf dat "Superb" in de koplamp gegraveerd is, dat heeft de FL niet meer.

Handig dat je er zoveel met kan doen, voor ik er echt aan begin contacteer ik je nog wel eens, als veiligheidscheck :D

Laatst bewerkt:

Cordoba

Forumguru
Laat de vrouw het maar niet horen Jefrey: ik heb al gehoord van detailers die nu de douchecabine van Collinite moeten voorzien. :D

JeSko

Forumguru
@s-line

Ik vind ze niet lelijk, kwestie van smaak, mijn vrouw vind ze ook mooi, zij zegt dat het chroom de auto meer cachet geeft en minder saai maakt:pardon:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan