Status
Niet open voor verdere reacties.

Kanerr

Forumguru
Ik vind dat chrome juist mooi, maar de velgen zijn wel 'saai'. Zou liever voor antra of gunmetal of blackchrome velgen gaan, zal veeeeeel beter staat in mijn ogen..

845 was is een toppertje, zo dun mogelijk aanbrengen en goed laten kuren (ik laat het meestal een uurtje staan in de schaduw) en dan lekker buffen :) Als je denkt dat het te dun is, trust me het is dik genoeg! Hoe dikker hoe meer spijt je gaat hebben. Doe anders eerst ff testen op een stukje van je motorkap, dan begrijp je vanzelf wel wat te dik of dun is haha. Moeilijk uit te leggen via het net :tongue:

JeSko

Forumguru
Klopt wel @Kanerr , deze velgen zijn dan ook echte budgetwielen, heb ze tweedehands aangekocht net nadat ik 13 k voor de auto uit eigen zak heb neergeteld, dan moet je effe zien wat je doet en kan ik niet zomaar de mooiste wielen leggen. :D ben al een tijdje op zoek nu naar een nette extra set velgen tweedehands, maar iets net vinden is lastig, ofwel vragen ze 100 euro minder dan de nieuwprijs en kan ik beter gelijk nieuwe kopen, of ze verkopen ze omdat ze gebarsten, gebogen of gewoon kapot zijn. Heb één mooi setje op het oog, verkoper al 4 berichten gestuurd, bieding gedaan, geen antwoord. Denk er nu aan om maar gewoon nieuwe te kopen en de huidige velgen zelf op te schuren en te poedercoaten in inderdaad een blinkend grijs, want de zoektocht schiet niet op.

JeSko

Forumguru
@larsy

Je setje was dan ook in perfecte staat en je vroeg er niet veel voor, had wel verwacht dat ze vroeg of laat verkocht gingen geraken :)

Deze zijn wel knap, nieuw bij Kahya66 voor 550.

$_84.JPG.jpg $_84.JPG-1.jpg

Kanerr

Forumguru
Klopt wel @Kanerr , deze velgen zijn dan ook echte budgetwielen, heb ze tweedehands aangekocht net nadat ik 13 k voor de auto uit eigen zak heb neergeteld, dan moet je effe zien wat je doet en kan ik niet zomaar de mooiste wielen leggen. :D ben al een tijdje op zoek nu naar een nette extra set velgen tweedehands, maar iets net vinden is lastig, ofwel vragen ze 100 euro minder dan de nieuwprijs en kan ik beter gelijk nieuwe kopen, of ze verkopen ze omdat ze gebarsten, gebogen of gewoon kapot zijn. Heb één mooi setje op het oog, verkoper al 4 berichten gestuurd, bieding gedaan, geen antwoord. Denk er nu aan om maar gewoon nieuwe te kopen en de huidige velgen zelf op te schuren en te poedercoaten in inderdaad een blinkend grijs, want de zoektocht schiet niet op.

Wat zoek je? Niet dat ik er trots op ben, maar ben best wel een wheelwhore :bloos:

Kanerr

Forumguru
En aanvullend.. Ik zou 100% echt waar jazeker no-brainer!!!! geen imitatie velgen nemen. Paar rake klappen op de snelweg en je hebt een deuk of een scheur in je velg en een bult of scheur in je band. Is echt super zonde van je geld.

Origineel is altijd beter ;)

JeSko

Forumguru
@Kanerr

Dan vallen de bovenste al af, dat zijn namelijk replica's, originele kosten veel te veel, moest dat betaalbaar zijn had ik meteen originele Audi wielen gekocht, maar die hun ET is vaak te laag ( rond 30 ), of originele S3 wielen, zitten knappe designs tussen. Zal dus een goed aftermarket merk moeten worden, zoals bv BBS om maar wat te noemen. Ik zoek niet echt iets specifieks overigens, als het maar mooi staat en binnen mijn budget past.

s-line

Forumguru
En aanvullend.. Ik zou 100% echt waar jazeker no-brainer!!!! geen imitatie velgen nemen. Paar rake klappen op de snelweg en je hebt een deuk of een scheur in je velg en een bult of scheur in je band. Is echt super zonde van je geld.

Origineel is altijd beter ;)
Ben ik het niet mee eens alleen je moet wel de Duitse of Italiaanse replica’s hebben. Ik rij al mijn hele auto leven op replica’s en nog nooit problemen mee gehad. Op mijn cabrio heb ik originele oude RH Topline’s zitten, en die waren alle 4 pas krom, ik weet ook niet wat de meeste mensen doen met velgen trouwens. Als ik op mijn werk zie wat mensen allemaal voor elkaar krijgen met velgen valt mijn bek open. Als je met platte banden rijd en ook nog laag moet je beter anticiperen op de weg en soms dingen inschatten en ontwijken. Ik heb zelfs nog nooit een stoeprandschade zelf opgelopen.;):jaja:

larsy

Forumguru
Ja mooi .
gewoon nieuw replica .
Rij die nieuwe set dan op ...(de banden toch) en dan gewoon verkopen, en je kan weer lekker voor iets nieuws gaan .
je komt er dan helemaal niet slecht uit voor de prijs die je dan krijgt voor je “oude” stel
-Wel netjes onderhouden dus binnen en buiten proper houden .

JeSko

Forumguru
Dat is Kayha Wheels zeker? Die kom ik ook vaak tegen via advertenties, scherpe prijzen inderdaad en veel keus!

Kanerr

Forumguru
Naja dan is het agree to disagree :) Replica's komen er bij mij echt niet in, vooral niet onder een grotere auto.

Natuurlijk heb je verschil tussen een made in germany en made in china rep, maar toch heb ik het te vaak fout zien gaan en ook bij mij zijn met twee replica setjes (eentje italy made en eentje onbekend) 2x velgen stuk gegaan.

Ik vind het ook dat mensen echt idioot omgaan met hun autos/banden/velgen maar toch als ik met 160 dender over de snelweg en er is een brugovergang met een goede hoogteverschil wil ik niet vresen voor een kapotte band/velg en daarom rij ik tegenwoordig alleen maar A merk banden en een goede merk velg (OZ, bbs, ronal, RH, oem).

Maar @JeSko een mooie set hoeft niet duur te zijn hoor. Ik heb van de week bijvoorbeeld een audi S1 velgenset met 6mm Dunlop winterbanden gekocht voor 160euro ;)
Week ervoor voor een goede vriend zijn A5 een origineel setje rotor velgen met banden (20") voor 1000euro. Gewoon geduld hebben en goed zoeken.

JeSko

Forumguru
Zoiets zou ook kunnen @Kanerr , maar in de 19 inch categorie liggen de prijzen wat hoger natuurlijk. Inderdaad heb wel geduld, de chase is vaak ook net zo leuk als de catch :D houd het nu in de gaten via marketplace, daar staat veel meer op, zelfs VAG groepjes met exclusief VAG compatibele wielen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan