PizzaPieter
Donateur
@Disaster-Master , nu je het zegt: dat doet mijn middelste zoon ook met de ongespoten kunststof delen van zijn Runner. Goeie, kan ik wel eens proberen ja.
Klopt wat @JeSko hier zegt, deze folie kan je normaal niet zomaar bestellen en er is inderdaad wel wat kennis en ervaring voor nodig om deze folie te plaatsen. Maar kan tegelijk ook een leuke uitdaging zijn voor jezelf in een weekend als je je eigen skills eens op de proef wilt stellen.Dankje @EldeMan !
Klopt zo donker diep glanzend komt het van de fabriek af niet, met mijn donker getinte ramen lijkt het nu net alsof het achteraan één grote ramenpartij is, echt nice al zeg ik het zelf!
Ik had de folie gekregen van men maat, die is wrapper en ppf installateur, ik zal hem taggen dan weet je ongeveer hoeveel het aan materiaal is, het is van Flexishield maar als particulier kan je het volgens mij niet zomaar bestellen, althans dat leek zo omdat ik op Instagram hier ook naar gevraagd werd en die mensen konden zo'n ppf niet bestellen via wrapgear en dergelijke. @PremiumAndy
...