Heel graag! Aubrond 80 V groef?
In hoeverre verschilt de Combi daarin van de Hatchback? Of speelt dit bij de HB ook?Is bekend probleem voor de Combi. Heb ik op mijn O2 ook gehad.
Ander soort band dan de standaard loste het probleem op.
Kosten waren voor Skoda en bandenleverancier. (Bridgestone)
Nu met Continentals geen problemen meer gehad.
Mojn dealer komt me nu tegemoet met nieuwe banden voor de helft
Dat klopt wel, maar dat gaat doorgaans om niet meer dan een cm of 2, 3 (of je moet héél hoog krikken).Tijdens het krikken moet de krik dus een stukje verrijden.
Tenzij je auto verlaagd is, dan kan het heel wat extra inspanning kosten om het blokje er tussen te krijgenBijkomend voordeel van een blokje ertussen is trouwens, dat je de hoogte daarvan cadeau krijgt bij het opkrikken.
Minder inspanning ook nog...
Kan het ook wel even melden dat ze dat even doen bij ponDat aanbod heb ik ook gehad. Tevens is er melding gemaakt bij Pon over de exreme slijtage van de conti's
Dat is jammer ja want mijn vraag wordt zo aardig ondergesneeuwd en ik zou graag nog wel een serieus antwoord willen.Volgens mij gaat het allang niet meer over bandenslijtage
In hoeverre verschilt de Combi daarin van de Hatchback? Of speelt dit bij de HB ook?
Na 20.000 kilometer banden wisselen zou ik persoonlijk zeer onacceptabel vinden. Zeker als je 18 inch moet gaan vervangen.