Bandjes

Zo, ik zit nu bij de Profile voor nieuwe bandjes. Net geen 30.000 gereden en een half jaar oud, dure hobby zeg!
Dat zijn 4 banden per jaar, pfff. Hoera voor de leasebak.

Archie

Senior Member
Misschien moet je op zoek naar ander werk ;)
120.000 km is te weinig tijd voor je sociaal leven of je vind je baan echt helemaal te gek :D

@Joske Dure hobby als ik het zelf zou moeten betalen bedoelde ik.
@Archie het is 60.000 per jaar, idd de baan is te gek. Gebrek aan sociaal leven? Bij lange na niet. Me in honderd bochten wringen om alles te willen? Ja dat dan weer wel.........

CDK

Forumguru
die 5 serie is stukken beter als de 2, wat dat betreft ben je er op vooruit gegaan.

TL@

Forumguru
Die 2 was niet goed (heeft onder mijn O2 gezeten) die 5 (zat tot voor kort onder de O2) is echt veel beter en ook slijtvaster, je bent er dus zeker op vooruit gegaan.

Gunner

Forumguru
euhm :pieker:

je bedoelt het vast niet zo.. maar eerst zeggen "dure hobby" en dan zeggen "hoera voor de leasebak". ;)
Die houding van de topicstarter is precies de reden waarom zoveel mensen een hekel aan die arrogante leaserijders hebben.

Begrijp de toegevoegde waarde van dit topic dan ook niet zo. Even flink doen dat hij de bandjes niet zelf hoeft te betalen?

• Leuk
Waarderingen: EdK

BramBam

Forumguru
Heb zelf ruim 60000km gereden met Continental Sportcontact 3 (17 inch). Vind ze wel rumoerig. Mijn winterbanden (Vredestein Wintrac Xtreme 17 inch) zijn stiller.

Sfeermakertjer die Gunner. Even wat info dan..... Ik ben 47 en heb sinds een half jaar mijn eerste leaseauto en kan nog steeds zeer verheugd zijn over de luxe die dat is.
Het spijt me dat dit kennelijk wat wrevel oproept bij sommige.....

Ik vind het trouwens nog al wat om iemand die je absoluut niet kent arrogant te noemen......excuus lijkt me op zijn plaats

auriga

Forumguru
Met 30000 al aan nieuwe banden toe? Zal wel stevig doorrijden met die leasebak
Ik rij ruim 80.000 op michelin primacy's

Ik vond het ook snel auriga vandaar het topic, ik twijfelde net of ik de Michilin's zou nemen. Misschien volgende keer, scheelt nogal 30.000 of 80.000.

Hmmm, ik had het moeten weten. Jaren Mercedes sprinter gereden en na een aantal conti's over gegaan op Michelin's. Laatste Sprinter heeft met 3500kg aan gewicht 75000 gereden met Michelin's.

kansberg

Forumguru
'Leaserijders' zijn niet per definitie 'arrogant.' Die stelling is zwaar overtrokken. Zoals met alles zijn er leaserijders die zich als zodanig gedragen, dit geldt echter ook voor 'privérijders.' En misschien rijden 'leaserijders' wat sneller dan gemiddeld, wat de grote vraag is, het zijn ook vaak de harde werkers die de economie in stand houden.

Als 'leaserijder' word je ook afgerekend op arrogant verkeersgedrag, een zichzelf respecterend werkgever accepteert dit niet van zijn werknemers en zal sancties treffen i.g.v. onacceptabel gedrag in het verkeer.

Buiten bovenstaande: Mag iemand trots zijn dat hij in een mooie Octavia 'van de zaak' rijdt? Ik vind van wel.

Ter info: ik ben geen 'leaserijder.' En om on topic te blijven, 30.000 km. met een paar banden vind ik ook erg weinig, maar de reacties geven al aan dat het om een discutabel type band gaat.

Pollewop

Forumguru
Zo, zo , dus "de leaserijders zijn vaak de harde werkers die de economie in stand houden". Kijk, dat zijn nog eens uitspraken, daar heb ik wat aan.
Nu is eindelijk het geheim onthuld omtrend de goede stand van onze economie... Ahum... :koffie:

Bovenaan Onderaan