Batterij bij trekhaak

Joske

Forumguru
@bert_469

dat is jammer genoeg staatsgeheim..

mux4v8pmuSH0QQMwtgvnaVw.jpg

of je kan natuurlijk ook gewoon HIER eens klikken, succes ;)

BSdV

Actief lid
ImageUploadedByTapatalk1391596081.122732.jpg ImageUploadedByTapatalk1391596103.373692.jpg
Lijkt me nu vrij duidelijk wat het merk is..
En warempel, het past ook nog.
Voor een ieder die het wil weten, ruimte tussen bumper en trekhaak is 66mm.

andrehj

Forumguru
Jammer genoeg is je foto van het typeplaatje niet leesbaar, maar die van de haak is duidelijk, dit is een echte Prof Svar, zoals die ook af-fabriek geleverd wordt.
Hoe heb jij trouwens voor elkaar gekregen dat je hier in NL zo'n haak hebt gekregen? Normaliter worden er in NL geen af-fabriek trekhaken geleverd en de haken die de dealers monteren zijn meestal van Westfalia, Thule (vroeger Brink) of Bosal.
En weet je ook welke elektromodule gebruikt is? Als dat ook de af-fabriek variant is, zou het zomaar kunnen dat bij jou (als één van de weinigen) TSA werkt.

Mettes

Forumguru
In Belgie wordt de trekhaak ook af fabriek geleverd.
Ook op mijn bestelbon staat versterkte batterij,alternator en koelingssystheem vermeld.

Desperado

Forumguru
Vreemd dat dat per land anders is en dat het in NL, het caravanland bij uitstek dan niet zo gebeurt.

Mettes

Forumguru
Nu de prijzen zijn blijkbaar wel gestegen tov de getoonde bestelbon op pag 1.
Ik dien 550euro te betalen voor de trekhaak en 120 euro voor het stalen reservewiel.
En,inderdaad raar dat deze trekhaak niet leverbaar is in nederland.

leo442

Forumguru
Bij mij bij aflevering ook de Prof Svar gemonteerd, wel niet met de originele kabelset .:banghead:

De dealer die mijn auto geleverd heeft is Hoogenboom Zoetermeer. Mijn auto gaat voor onderhoud naar Versluis. Top dealer. Helaas mocht ik van de LM niet zelf kiezen....

Torica

Lid
Ik ook - maar we hebben dan ook dezelfde dealer denk ik (Versluis Zoetermeer?). Wellicht is de dealer vrij om een passende trekhaak te kiezen?

Dan ben ik benieuwd welke trekhaak Versluis onder mijn O3 monteert (en of TSA gaat werken natuurlijk).

Fucky

Senior Member
dan is ie toch wel niet goed ingeleerd door de dealer..
dat denk ik ook! maar het systeem is uitgelezen en zowel naar Pon als de fabriek gezonden........echter nog geen resultaat!
Pon schijnt een proefopstelling gemaakt te hebben!!!!! werkt de tsa ook niet...rara hoe kan dat? In BE en DE blijkt het wel te werken!

Bovenaan Onderaan