Batterij bij trekhaak

andrehj

Forumguru
Ik zou hierbij nog wel een kleine slag om de arm willen houden: Ik heb hier nog niet aangetoond gezien dat het activeren van TSA ook werkt met de after-market elektrosets van bijvoorbeeld ECS.
Als je de af-fabriek set hebt is activeren idd geen probleem (maar blijkbaar nog wel steeds voor dealers zonder VCDS).

blokart

Senior Member
Heb een af fabriek afneembare trekhaak op m'n RS met een batterij 68Ah en 380A of dit nu een versterkte batterij is of niet is een ?????????

blokart

Senior Member
Feitelijk maar 1 zwaarder want de 69Ah heeft maar 360A ipv 380 A maar maakt weinig verschil deze gaat alleen maar sneller leeg zijn.

isonic125

Actief lid
dat denk ik ook! maar het systeem is uitgelezen en zowel naar Pon als de fabriek gezonden........echter nog geen resultaat!
Pon schijnt een proefopstelling gemaakt te hebben!!!!! werkt de tsa ook niet...rara hoe kan dat? In BE en DE blijkt het wel te werken!

TSA is door dealers kennelijk niet te activeren! de een na de ander gaat naar @Antera of @ertromp die dat even in twee tellen doen!!

Dan hoop ik dat ze dit bij PON snel opgelost krijgen en bij de eerstvolgende beurt alle auto's met trekhaak even de TSA controleren/aanmelden

Bovenaan Onderaan