Djgoldilock
Nieuw lid
enkele weken geleden wou ik s morgens starten en was de batterij leeg/plat.
Wegenhulp gebeld. Starter eraan auto draaide terug en laadde normaal op volgens hem.
Hij vroeg op voorhand al of de auto s nachts gesloten was. Blijkbaar kan die op 1 nacht dan ook de hele batterij leegtrekken door alle computers die erin steken.
Op zijn advies toch langs de garage gegaan voor een diagnose.
Daar is de auto uitgelezen en was de conclusie dat er teveel "wachtstroom" verbruikt werd. Er werd meteen gevraagd of ik een usb stick in de wagen had. Ja, die heb ik al van het begin insteken.
Volgens de garage moet iedere usb stick uitgetrokken worden bij het verlaten van de wagen. Dit zou de batterij kunnen laten leeglopen.
Iemand dit ook al meegemaakt? Uitleg lijkt mee een beetje onozel...
Waarom zijn er dan verschillende usb poorten in de auto...
Wegenhulp gebeld. Starter eraan auto draaide terug en laadde normaal op volgens hem.
Hij vroeg op voorhand al of de auto s nachts gesloten was. Blijkbaar kan die op 1 nacht dan ook de hele batterij leegtrekken door alle computers die erin steken.
Op zijn advies toch langs de garage gegaan voor een diagnose.
Daar is de auto uitgelezen en was de conclusie dat er teveel "wachtstroom" verbruikt werd. Er werd meteen gevraagd of ik een usb stick in de wagen had. Ja, die heb ik al van het begin insteken.
Volgens de garage moet iedere usb stick uitgetrokken worden bij het verlaten van de wagen. Dit zou de batterij kunnen laten leeglopen.
Iemand dit ook al meegemaakt? Uitleg lijkt mee een beetje onozel...
Waarom zijn er dan verschillende usb poorten in de auto...