Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Geen pechhulp bij je verzekering? Vaak heb je die er voor 3 à 4 euro per maand bij. Goedkoper dan de ANWB en heeft me al twee keer uit de brand geholpen.
Geen pechhulp bij je verzekering? Vaak heb je die er voor 3 à 4 euro per maand bij. Goedkoper dan de ANWB en heeft me al twee keer uit de brand geholpen.
Beetje off-topic, maar zorg er dan wel voor dat self-inflicted gedekt is (verkeerd getankt, lekke band, sleutels in de auto, accu leeg door lichten laten branden)
Dank voor de tip, anderzijds ben ik eerder goed geholpen via de mobiliteitsservice, daarom geen pechhulp genomen. Alleen Mobiliteitsservice helpt niet bij dit soort zaken. Monteur is een half uurtje bezig geweest, gaf aan dat er geen gevolgen op korte termijn merkbaar zullen zijn, misschien over 15 jaar. Over 2 jaar is deze Faab alweer van eigenaar gewisseld maar ook die zal er volgens de monteur geen nadelige gevolgen van ondervinden.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.