Het afhaalverslagje !!
Vanochtend om 06:30 strak naast de wekker...Ja ja eindelijk ophalen.
Om 07:00 de deur uit met de UP van VAGtechniek trouwens ook geen slechte auto weer even back to basic
.
Het was erg mistig dus eenmaal aangekomen bij Eindhoven neem ik de verkeerde afslag, richting Eindhoven en niet Eindhoven Centrum
.Uiteindelijk om 08:25 aangekomen bij VAGtechniek en even gesproken met Lucas over de tuning en daar vertelde hij dus dat ze erg verrast waren met het resultaat en dat deze waardes normaal gesproken alleen worden gehaald met een ander uitlaatsysteem.
Voor de zekerheid toch maar even gevraagd of deze waardes geen schade's kunnen toebrengen aan het blok (kromtrekken zuigerstang enz)omdat het koppel best behoorlijk was hierop zij Lucas dat ze nooit zover gaan dat de duurzaamheid in het gevaar komt.
ik heb Lucas bedankt voor het geweldige resultaat en service en stapte vervolgens de auto in.
Ik draai de sleutel om en ahumm tank bijna leeg nou heb ik hem gebracht met een 1/4 tank
, dus heb de hele weg A50 rustig 120 gereden op de cruise om in ieder geval Heteren te halen om daar BP Ultimate te tanken a 1,649 de liter.
Toen ik dus Heteren had gehaald en de tank vol had kon de pret beginnen. Ik reed de invoegstrook op en wauw wat gaat dat ding zeg voor ik erg in had zat ik na de invoegstrook al op de 150.Dus maar weer even rustig aan gedaan want je mag daar maar 100,alle haakse bochten (afslag) kan ik met gemak in de derde versnelling nemen wat voorheen Net kon.
Ik ga eerdaags nog maar een keer de A12 (A3 Duitsland) op richt Oberhausen om maar eens te kijken wat hij presteert.
Dit is gewoon de Slagroom op de taart zo'n tuning en het maakt auto rijden toch net wat specialer en leuker.