Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Bijna eigenaar van Octavia III Combi RS - Tips/vragen!
@peterrapid : Race blue is echt wel een RS-kleur.
Bij de O2 was deze kleur enkel verkrijgbaar op de RS-versies.
Denim blue is ook in Belgie niet te verkrijgen op een RS.(= heel licht blauw)
De RS in de folder blijkt gewoon een zwarte te zijn.
Op het autosalon had ik ook achter deze kleur gevraagd.
Ze kunnen de achteruitrijcamera bij de dealer toevoegen, maar dan kan er geen leveringstermijn meegedeeld worden (staat wel niet in de configurator, maar de code is KA1 en kost 260€ btwi). Ikheb het voor mijn bestelde rs gevraagd, deze week passeer ik nog eens langs de dealer en als ze meer nieuws hebben laat ik het hier wel weten.
Heb net de bestelbon getekend. Ik heb op aanraden van jullie toch de Columbus genomen. Het is te zeggen het travellerpakket.
Optisch heb ik gekozen voor zwart met alle zwarte accenten. Ben echt benieuwd! Nu het wachten nog!
Gefeliciteerd met je bestelling.
Ik ga mijn wachttijd niet vermelden om je niet te verontrusten,maar het was niet binnen de gestelde levertermijn.
Inderdaad peterrapid,weer een bandenverslinder erbij. (en verslijten doen ze echt in sneltempo)
Raar. Ik heb net de indruk dat het heel erg meevalt. Heb er nu 15000 km op zitten en ik denk dat de voorste nog wel eens 15000 kunnen hebben. Dat gaat dan voor mij een afstandsrecord zijn met een setje voorbanden.Bandenmerk speelt natuurlijk ook een rol. Heb er ooit een setje Pirelli's doorgedraaid op minder dan 10000 km...
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.