Bijna eigenaar van Octavia III Combi RS - Tips/vragen!

Belgianr26

Forumguru
Vandaag een mail van de garage gekregen dat de productieweek niet meer zichtbaar is. Dit kan positief of negatief zijn. Begin volgende week weet ik meer. Ben eens benieuwd!

peterrapid

Forumguru
Waarschijnlijk wat vertraging alhoewel we redelijk gerust mogen zijn dat hij in november zal geleverd worden, komt van Skoda garage Bredene dus schiet mij nie af als het wat later is :deuk:

blokart

Senior Member
Vandaag een mail van de garage gekregen dat de productieweek niet meer zichtbaar is. Dit kan positief of negatief zijn. Begin volgende week weet ik meer. Ben eens benieuwd!
Heb ik ook gehad week was niet meer zichtbaar en heb dan nog 3 verschillende BW doorgekregen ik wist maar pas een maand bij voorbaat de juiste productie dag.

peterrapid

Forumguru
@Belgianr26 heb je de chroom lijsten of de zwarte ? In geval van zwarte lijsten vind ik het wat minder maar in combinatie met de chroom lijsten past dit wel

Belgianr26

Forumguru
Ik heb de zwarte lijsten behouden om het sportief te houden. Heb enkele foto's gezien van de zwarte met zilvere velgen en dat was echt wel knap. Zo zilvere lijsten kom je zo vaak tegen

Reno

Nieuw lid
Zoals die laatste foto heb ik hem besteld (saai, maar in mijn ogen stijlvol) en vrijdagochtend mag ik hem gaan ophalen na 6,5 maanden wachten. Spannend :)

Renzo4000

Forumguru
@Belgianr26 persoonlijk vind ik de donkere velgen de RS beter staan ... maar zoveel mensen zoveel wensen (en smaken). Desalniettemin een knappe octaaf hoor! :)

Fean

Forumguru
Voor de Wannabee RS'en

Allejezus erger dan erg... de uitlaten vind ik sowieso al niet de mooiste.

Dikke pijpen en als het licht verkeerd valt zie je de echte dunne pijpjes erin zitten.. Net als de Volvo D6.. of Citroen DS5 of Toureg of Cayenne. Waarom niet gewoon 2 normale iets dikkere pijpen net als BMW of Golf?

Bovenaan Onderaan