Zoals die laatste foto heb ik hem besteld (saai, maar in mijn ogen stijlvol) en vrijdagochtend mag ik hem gaan ophalen na 6,5 maanden wachten. Spannend
Zilveren lijsten op er RS????@Belgianr26 heb je de chroom lijsten of de zwarte ? In geval van zwarte lijsten vind ik het wat minder maar in combinatie met de chroom lijsten past dit wel
@Joske heb 1 RS gezien in Luxemburg in groen en heel eerlijk : is niet mooi, is voor mij niet groen genoeg en gelijkt meer op een snottebel van mijn kleinste als ze een zware verkoudheid heeft. Nochtans vind ik de Fabia RS in gifgroen prachtig.
Een RS met chrome, kan echt niet!
Of is het een RS elegance bs edition.
Dan had ik de koopgids voor octavia Rs'en moeten raadplegen
Neenee, in het Frans bestaat er een goede uitdrukking. Iets met kleuren en smaak...
Hoe valt de wagen mee? Heb je foto's? Ben benieuwd! dikke proficiatIk heb nu enkele dagen een zwarte RS met chroom raamomlijsting en zilveren dakrails en ben daar heel tevreden mee, maakt het geheel sportief elegant
Ik woon vlakbij het circuit van zolder. Ah dat groen lijkt me ook wel een knappe kleur. Maar na een siriusgele megane rs wil ik terug iets soberder. Laat gerust weten als je in de buurt bent. Mijne staat voorlopig nog op productie week 45 dus mid november blijft haalbaar@Belgianr26 vanwaar ben jij ergens? Woon ook vrij kort bij limburg en kom er wel geregeld gezien er een aantal vrienden wonen. Ik heb wel de groene genomen .
ps mijn leverdatum stond tussen 20/11 en 20/12 in computer maar garage heeft er januari van gemaakt