Bijna eigenaar van Octavia III Combi RS - Tips/vragen!

TL@

Forumguru
Ofwel het traveller pack ofwel bij het columbus pack (daar zat nog veel extra zooi bij :D) en ik heb nog 2 andere packs ook die niet op de site stonden maar wel konden omdat mijn werkgever schijnbaar nogal veel auto's afneemt bij hen (vooral VW's)

@Joske heb 1 RS gezien in Luxemburg in groen en heel eerlijk : :nailbiting: is niet mooi, is voor mij niet groen genoeg en gelijkt meer op een snottebel van mijn kleinste als ze een zware verkoudheid heeft. Nochtans vind ik de Fabia RS in gifgroen prachtig.

Eens met Peterrapid.. Ik heb (toevallig ook in Luxemburg..) een groene O3 RS combi gezien, maar de kleur is niet helder genoeg en oogt hierdoor heel erg saai en ouderwets. Ik rijd zelf een zwarte O3 combi (helaas geen RS!) en heb totaal geen spijt. Hiervoor reed ik een felblauwe auto en was het opvallende kleurtje zat. Ik geef toe dat ik van auto`s poetsen houd, dus voor mij geen problemen met schoon houden. Al moet ik zeggen dat alleen de achterbumper/achterkant redelijk vies wordt en de rest aanzienlijk minder.

Succes met kiezen!

Robert

Belgianr26

Forumguru
Een RS met chrome, kan echt niet!:banghead:
Of is het een RS elegance bs edition.

Dan had ik de koopgids voor octavia Rs'en moeten raadplegen;)
Neenee, in het Frans bestaat er een goede uitdrukking. Iets met kleuren en smaak...

Ik vind het gewoon leuk om een "luxueuze" Rs te hebben. Qua uitstraling bedoel ik dan. Ik had eerst ook zwart genomen maar ik vrees dat ik dat beu zal worden. Op lichte kleuren vind ik het echt leuk uitkomen.

Reno

Nieuw lid
Ik heb nu enkele dagen een zwarte RS met chroom raamomlijsting en zilveren dakrails en ben daar heel tevreden mee, maakt het geheel sportief elegant :)

maartenrits

Actief lid
@Belgianr26 vanwaar ben jij ergens? Woon ook vrij kort bij limburg en kom er wel geregeld gezien er een aantal vrienden wonen. Ik heb wel de groene genomen ;).

ps mijn leverdatum stond tussen 20/11 en 20/12 in computer maar garage heeft er januari van gemaakt

Belgianr26

Forumguru
@Belgianr26 vanwaar ben jij ergens? Woon ook vrij kort bij limburg en kom er wel geregeld gezien er een aantal vrienden wonen. Ik heb wel de groene genomen ;).

ps mijn leverdatum stond tussen 20/11 en 20/12 in computer maar garage heeft er januari van gemaakt
Ik woon vlakbij het circuit van zolder. Ah dat groen lijkt me ook wel een knappe kleur. Maar na een siriusgele megane rs wil ik terug iets soberder. Laat gerust weten als je in de buurt bent. Mijne staat voorlopig nog op productie week 45 dus mid november blijft haalbaar

TL@

Forumguru
Op dinsdag-, woensdag- of donderdagavond, dan kan je ineens het circuit op.......met de fiets :-)
(dan kan je mij daar ook al eens vinden, binnenkort ook met een RS)

Bovenaan Onderaan