Bijna eigenaar van Octavia III Combi RS - Tips/vragen!

daveman

Nieuw lid
@maartenrits

Wanneer heb je je rs besteld Maarten?

Ik heb de mijne (rs combi tsi manueel) besteld eind juli. Ging week 40 geproduceerd worden (vorige week).

Heb nog niets gehoord maar in week 39 stond ie iig nog op schema!

Een tip voor de RS eigenaars: wees voorzichtig bij het wassen van je velgen als je met je hand achter de spaken gaat. Er zit namelijk een soort beschermkap rond de achterzijde van de remschijven, en die is vlijmscherp. Ik zag plots rode druppels, en het was geen corrida rood, maar bloedrood...
On the upside: hij is weer proper:

IMG_0317.JPG

Joske

Forumguru
dat is niet alleen bij de RS hoor, dat vlijmscherpe kantje aan je remschijven ;) ;)

waarom denk je dat ze velgenborstels op de markt gebracht hebben? :D

mooie foto! mooi gepoetst :thumbsup:

Mk4

Senior Member
Komt zeker omdat je nu ook je klauwen wast ;-p had de rand ook al mogen ontdekken. Ik heb de xtreme wielen, kom jij er een beetje bij?

Ik heb de xtreme wielen, kom jij er een beetje bij?
Achteraan valt het wel mee, vooraan is het krap omwille van de grote remschijf. Het lastigste is eigenlijk de smalle spaak, die tussen de 2 dikkere, op mijn Pictoris wielen. 'k moet mij een fijn borsteltje kopen om daartussen te poetsen.

'k ga mij binnenkort eens een echte detailing set samenstellen, dat verdient hij wel :-)

• Leuk
Waarderingen: CDK
net gemerkt dat ik geen laptimer heb op mijn maxidot, terwijl daar wel een stukje over geschreven is in de handleiding. Vreemd voor een RS...
Kan iemand bevestigen dat hij ook geen laptimer heeft?

Mettes

Forumguru
@GatorLinearFade : Ook ik heb geen laptimer in mijn RS (modeljaar 2015)
Antera heeft deze alsnog proberen te activeren,maar dit is niet gelukt.
Software 2015 blijkt veranderd te zijn.

Mettes

Forumguru
@Tom RS : Raar! Ik dacht dat dit standaard in elke RS aanwezig was tot modeljaar 2015.Niet dus.
Bij de eerste versies is het wel te activeren,maar is het nuttig?
Ik heb het in ieder geval nog niet gemist.

Bovenaan Onderaan