Bijna tijd voor de winterwissel - advies voor hydraulische krik?

Okki

Donateur
k leg de verwijderde wielen onder de auto als ik er echt onder ga liggen,

Dan moet ik wel 3 wielen op elkaar stapelen, anders gaat het niet passen.
Maar met de kans op beschadigingen aan de wieken zou ik toch maar 2 van die as steunen aanschaffen. Dat zijn ook niet kosten niet.

• Leuk
Waarderingen: Tees

EdK

Forumguru

Als je deze neemt dan kun je zelfs onder je wagen staan......

Maar dit zijn ook handige https://www.hbm-machines.com/nl/p/bahco-garagekrik-bh33000-2-stuks-1

Eltjo

Forumguru
Parkside slagsleutels kregen slechts 2 à 3 bouten los die ik net met 120 nm had vastgezet.
Een rotding dus, maar vreemd genoeg werkte de Parkside accuslagsleutel een paar weken terug veel beter dan ooit. Ik vermoed dat de accu na een aantal laad- en ontlaadcycli beter werkt.....? Ik had hem n.l. gebruikt op de schroefmachine.
Wederom deed de Parkside slagsleutel het goed en kan hem ook makkelijk gebruiken om via een open geslepen oogbout de auto met 2 schaarkrikken op te krikken. Mijn mening stel ik dus bij, de slagsleutel doet waarvoor ik hem heb gekocht. En meer dus ..

Laatst bewerkt:

RonaldSkodiaq

Donateur
Nogmaals; Al 10 jaar in het bezit van deze soort krik. Werkt prima. Amazon/Bol.com

61YAbAqsroL._AC_SL1500_.jpg

JeSko

Forumguru
@RonaldSkodiaq

Wat me daarbij tegenhoud is dat je altijd afhankelijk bent van stroom, en je zal maar eens om wat voor reden dan ook geen stroom voorhanden hebben. Dan pomp ik liever zelf even, van die armen weet ik nl dat ze het altijd doen.

JeSko

Forumguru
@RonaldSkodiaq

Ja zo ver was ik wel, en die werkt ook op stroom toch? Maar goed, als je pech hebt met een kapotte band is de kans klein dat je batterij ook net kapot gaat, dus je zal altijd wel stroom hebben. Maar toch, doe mij maar de gewone krik.

EdK

Forumguru
TSja staat je 12V krik net de wagen omhoog te houden en hij stopt ermee en wil dus niet meer naar beneden....
Ja dan moet je ff je orginele krik er onder zetten en iets opkrikken en dan kun je de boel weer laten zakken op de orginele Skoda krik..
Dus zo boeiend is dat niet Jesko

Bovenaan Onderaan