Lijkt me een grotere bedreiging voor de Nissan-dealers...Nissan rijders opgepast
Dat heet feedback, en daar zou je als verkoper blij mee moeten zijn. Kan je nl. wat van leren... maar je hebt wel duidelijk gemaakt tegen de verkoper wat je van de situatie vond...
Lijkt me een grotere bedreiging voor de Nissan-dealers...
Merkwaardig dat iemand op een forum er geen andere mening op na mag houden behalve die van jou.Prima, maar houd dat dan verder voor jezelf.
Eens.Wordt pas vervelend als een ieder zoals in deze discussie [...] zijn gelijk persé moet hebben.
Ik blijf me verbazen, ook over mezelf. Dit onderwerp blijft maar doorgaan. En ik blijf het volgen
Ben je ook vrij vandaag.
Ik wel,
PS. Waarvan trouwens?
je mist duidelijk mijn punt.Schandelijk is het! Hij zou zich moeten schamen! Waar moet dat heen met deze wereld, als iedereen die teleurgesteld wordt door een Nissan-dealer, maar gelijk een Kodiaq gaat kopen!
"When the revolution comes, you'll be the first against the wall!"
je hebt feedback en "feedback".Dat heet feedback, en daar zou je als verkoper blij mee moeten zijn. Kan je nl. wat van leren.
Gelet op de rest van jouw ‘weergave’ van de feiten is dat aan jou niet besteed. Je verdraait en interpreteert het zo dat t je goed uitkomt. Prima, maar houd dat dan verder voor jezelf.
En op dat laatste zal ik maar niet reageren zeker.
we zijn het ergens wel eens: de verkoper had het idd anders kunnen aanpakken (heb ik ook meermaals aangehaald) maar zou het eindresultaat anders geweest zijn? Nee.Goed idee en wat mij betreft hoeft het zeker niet beperkt te blijven tot dat laatste . Het onderwerp is dunkt me nu wel uitputtend behandeld en dat we het hierover ooit eens worden is een illusie.
we zijn het ergens wel eens: de verkoper had het idd anders kunnen aanpakken (heb ik ook meermaals aangehaald) maar zou het eindresultaat anders geweest zijn? Nee.
Waarom "nee" ga ik niet meer uitleggen maar collega-verkopers zullen mij wel snappen.(wat ook in het topic is gebleken)