Binnenkant ruiten nat

Status
Niet open voor verdere reacties.

Fabia

† In Memoriam
Klinkt als wat mijn moeder vroeger altijd zei: Kijken met je ogen niet met je handjes!

EdK

Forumguru
Klinkt als wat mijn moeder vroeger altijd zei: Kijken met je ogen niet met je handjes!

hebben wij dezelfde mama ???
Maar mama zei volgens mij
kijken DOE je met je ogen en niet met je handjes !!
En als je dan niet luisterde kreeg je vervolgens een tik op je ......... juist handjes !!

puub

Nieuw lid
Bij het stofzuigen merkte ik dat onder de achtermatten de vloer kletsnat is.

De Dealer onderkende het probleem gelijk.
De achterste portieren lekken langs de bekleding.
Donderdag wordt het gerepareerd.
Ik had al steeds last van ontzettend vochtige ramen.
Duidelijk een geval, ook na twee jaar, van garantie, omdat het euvel van af het begin aanwezig was.

Is gemaakt, de matten mooi droog gezogen, goed werk van de garage, ben weer blij met mijn droge Skoda.:yeah:

Fabia

† In Memoriam
Eigenlijk hadden ze elke Fabia standaard bij de aflevering moeten afkitten. Staat toch wat professioneler dan dat elke Fabia bezitter er weer langs voor moet komen.

puub

Nieuw lid
Bij het stofzuigen merkte ik dat onder de achtermatten de vloer kletsnat is.

De Dealer onderkende het probleem gelijk.
De achterste portieren lekken langs de bekleding.
Donderdag wordt het gerepareerd.
Ik had al steeds last van ontzettend vochtige ramen.
Duidelijk een geval, ook na twee jaar, van garantie, omdat het euvel van af het begin aanwezig was.

De deuren zijn nu afgekit dus het euvel is verholpen, dus volg de Skoda rijder maar weer.

Gieliovd

Forumguru
Ik heb PON (importeur) benaderd met de vraag of het voor alle Fabia's onder een coulance regeling valt.

Ik moest contact opnemen met de dealer om een diagnose te laten stellen.

Later gesproken met de dealer aan de telefoon welke gesproken had met de importeur. Helaas kom ik met mijn auto uit 2001 niet in aanmerking van een gratis reparatie van dit deze fabrieksfout.

Binnen 2 jaar is het gratis en met 3 jaar 80 procent vergoed.

Ik heb de importeur nog maar een mail gestuurd dat als dit klopt ik het zeer treurig vind gezien het gewoon een constructiefout is.

Wil ik het laten repareren zit je voor je het weet weer op 2 uur arbeid, weer 100 euro verder. Dan koop ik zelf wel een bus zwarte kit en ga ik wel eens slopen.

Ik vraag me even af hoe die bekleding eraf moet.

mister9

Actief lid
Voor die 100 euro zou ik echt niet zelf gaan rommelen. Stel je maakt wat stuk, of het lukt niet. Dan ben je een stuk meer kwijt dan je 100 euro.

Gieliovd

Forumguru
Ik zit even in een ander financieel pakket. 100 euro is voor mij een hele boel geld.

Deze site kende ik ja! Bedankt voor de link op te zoeken, top.

Ik moet nog ff kijken wanneer ik er aan toe kom. De komende maanden sowieso niet, en dan is het al lekker zomer. Kan ik het dan wellicht op mijn gemak eens doen.

EdK

Forumguru
Later gesproken met de dealer aan de telefoon welke gesproken had met de importeur. Helaas kom ik met mijn auto uit 2001 niet in aanmerking van een gratis reparatie van dit deze fabrieksfout.

Binnen 2 jaar is het gratis en met 3 jaar 80 procent vergoed.

Ik heb de importeur nog maar een mail gestuurd dat als dit klopt ik het zeer treurig vind gezien het gewoon een constructiefout is.

Tja moeten we het dan weer via een instantie als RADAR ons gelijk halen ?? net als met de ramen die naar beneden vallen ???

Gieliovd

Forumguru
Ik denk dat het hiermee gewoon af is ja. Het zit niet in de garantie is waar het bericht op neerkwam. Skoda geeft 2 jaar garantie bla bla...

Mijn linker achterraam heeft ook een probleempje, nouja eigenaardigheid. Hij gaat in stapjes naar boven en beneden :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan