Nou, hij zit op z'n (hogere) plek!!!
Ik kwam nog een tekenfoutje tegen, waardoor ik nog iets materiaal aan de binnenkant moest weghalen, maar daarna was het eigenlijk vrij eenvoudig. Eerst het nieuwe deel over de houder met regensensor geschoven (uitkijken met de kabelboom van de spiegel) daarna de spiegelhouder op het nieuwe deel geschoven. Als laatste nog wat materiaal aan de onder- en bovenzijde van de plastic sierkap moeten verwijderen, omdat die nu om de kabelgoot cq kabelboom heen moet vallen.
Het geheel zit best stevig moet ik zeggen, hoewel ik er wel sterk aan denk een borgpen te plaatsen, die voorkomt dat het geheel van de steun af kan glijden (De klikverbinding die er zit, zei wel 'klik', maar toch...) Gelukkig had ik daar al gaatjes voor in het deel laten printen, zodat dat ook niet moeilijk hoeft te zijn. Ik wacht eerst even af.
Ik ben zeeeeeeeer tevreden (en best wel een beetje trots op mezelf
) Vanaf de bestuurdersplaats zie je het onderdeel niet zitten (afhankelijk van je lengte natuurlijk) en je hebt veel meer zicht!
Kijk maar eens naar de foto's, bedenk wel even dat een deel van de foto's met flits is gemaakt en qua kleur dus een vertekend beeld kan geven.
Zou iemand nog even willen meten hoe groot de afstand tussen plafond en spiegel standaard is? Bij mij is die nu 15 mm en wil nog graag even weten hoeveel ik met deze operatie ben opgeschoten (ben het vantevoren vergeten te meten)