Het model is nog te bestellen via mijn shop op imaterialise, de STL file blijft in mijn bezit.En is het STL file beschikbaar?
@Est1602: Hoe bevalt het op de snelweg? Ik ben nl. nog steeds bang dat je door de hogere positie van de spiegel tegen de bovenrand van de achterruit aan kijkt.
Toch heb ik hier ook bij anderen nog geen negatieve ervaringen over gehoord. Dus als ook jij hier geen problemen mee hebt, dan moet ik @chris2709 maar eens benaderen voor een 3e ronde...
Het model is nog te bestellen via mijn shop op imaterialise,
Het model is nog te bestellen via mijn shop op imaterialise, de STL file blijft in mijn bezit.
Hoe moet ik dit zien? Ga je nu het onderdeel wat ik heb bedacht, ontworpen, getest, omschreven en voor anderen bereikbaar heb gemaakt, namaken?Begrijp ik zit wat werk in, dus dan maar zelf aan de tekentafel.
Bij iMaterialise kun je het deel zwart laten maken, maar dan is het niet gepolijst en dat ziet er wel ruw uit... Ik zal eens rondkijken bij andere leveranciers, maar je introduceert dan wel weer een risico... Je hoort nog van mij.Is er geen mogelijkheid om het onderdeel reeds in de juiste kleur binnen te laten komen? Evt. via een andere 3D-printservice?
Ik heb eens rondgekeken bij de leveranciers waar wij wel zaken mee doen, maar geen van allen kunnen èn gepolijst èn zwart. De reden is mij niet geheel duidelijk overigens... Je denkt het niet zelf te kunnen aan de hand van mijn handleiding?@chris2709 : Ik hou me aanbevolen voor een volgende maakronde (als die er komt). Het grote probleem wat ik heb met imaterialise is dat je zelf de kunststof nog moet kleuren. Daarvoor heb ik ook geen materiaal beschikbaar. Is er geen mogelijkheid om het onderdeel reeds in de juiste kleur binnen te laten komen? Evt. via een andere 3D-printservice?