ook de houder ontvangen en door de weersomstandigheden vandaag in de gelegenheid om hem in de scirocco in te bouwen
gelukkig kwam mijn veronderstelling uit en is de houder in de superb gelijk aan die in de scirocco
en aan de hand van de handleiding van @
chris2709 met de werkzaamheden begonnen. het uitbouwen van de spiegel en het plaatsen van het opzetstuk waren een makkie. ik heb ervoor gekozen de spiegel in de hoogste stand te krijgen (maar van mij mag dat nog wel 1 cm hoger). het enige waar ik tegen aan ben gelopen is dat ik de zijkapjes van de spiegelvoet er niet meer goed opkreeg....na wat gepuzzel en geprobeer heb ik de voet van deze kapjes wat uitgevijld en nu zit het perfect.
net nog ff een rit gemaakt en kon ik de spiegel gelijk testen. zit super, ik heb eindelijk een goed zicht door de voorruit en van trillingen geen spoor en dan is de rocco ook nog flink verlaagd en staat op 19" sportschoenen
@
chris2709 errug bedankt voor het bedenken van deze oplossing en dat je de moeite hebt genomen om er meerdere te maken, dus bij deze
hier nog wat pics