Dat tanken nemen we er maar bijProficiat met de aankoop. Puur emotionele keuze dus
Ga je veel plezier mee hebben. Wel je ogen toe doen wanneer je telkens staat te tanken
Die sound is net wat er mankeert bij de 230pk. Of het zou dat kunstmatige geluid moeten zijn, bij sportmode, in het interieur.Eenmaal je die sound hoort vergeet je dat
Waarschijnlijk wel Eerst maar afwachten wat hij standaard van geluid maakt. Alles is mogelijkik denk dat er wel een remuske zal onderkomen niet @bjorn_van_velthoven_ ?
wow klinkt wel goed. Milltek op geplaatst ?Als je gaat vergelijken TDI of TSI heb je altijd wel wat sound, het fake geluid is inderdaad niet om naar huis te schrijven maar dat heb ik ondertussen ook al opgelost
In normale stand (Cupra pruttelt hij hard bij gas lossen)
Je kan dit dus ook met je vRS
Als je gaat vergelijken TDI of TSI heb je altijd wel wat sound, het fake geluid is inderdaad niet om naar huis te schrijven maar dat heb ik ondertussen ook al opgelost
In normale stand (Cupra pruttelt hij hard bij gas lossen)
wow klinkt wel goed. Milltek op geplaatst ?
Kan ik gerust geloven dat hij goed klinktIs inderdaad een Milltek Bjorn, zowel de downpipe als catback...
Klink geweldig als je hem hoort voorbij komen!
Op de motor en uitvoering (Combi & gewoon) na hebben we bijna dezelfde configuratieProficiat met je bestelling @bjorn_van_velthoven_ !
En echt een mooie configuratie!
2 maanden om van mlada boleslav tot hier te geraken ?Update; Zonet in de garage geweest en de auto zou al op 2/11 van de productieband rollen. Aflevering staat gepland op 04/01/2018. Nieuw jaar zal goed beginnen
Nee auto kan eigenlijk al geleverd worden op 01/12 maar heb beslist om hem in te schrijven op 2018. Slimme keuze of niet dat laat ik in het midden.2 maanden om van mlada boleslav tot hier te geraken ?
Aja dat heb ik ook gedaan met mijn bedrijfs camionet en de garage maar bellen toenNee auto kan eigenlijk al geleverd worden op 01/12 maar heb beslist om hem in te schrijven op 2018. Slimme keuze of niet dat laat ik in het midden.
Oei stond je camionet zo hard in hun weg ?Aja dat heb ik ook gedaan met mijn bedrijfs camionet en de garage maar bellen toen
Ja verkocht en dan moet dat buiten heOei stond je camionet zo hard in hun weg ?