EdK
Forumguru
tsja logisch toch, ze zijn geen opslagloods voor je wagen..........Ja verkocht en dan moet dat buiten he
tsja logisch toch, ze zijn geen opslagloods voor je wagen..........Ja verkocht en dan moet dat buiten he
Nee auto kan eigenlijk al geleverd worden op 01/12 maar heb beslist om hem in te schrijven op 2018. Slimme keuze of niet dat laat ik in het midden.
Bij mijn ford camionet ook niet maar ik kwam er gewoon niet omdat doen ze niet voor iedereen ! heb het daar ook gevraagd, maar dat mocht niet of kon niet of blablabla
Das raar, bij mij is het geen enkel probleemdat doen ze niet voor iedereen ! heb het daar ook gevraagd, maar dat mocht niet of kon niet of blablabla
Logisch he een mega rs in hun showroom !Das raar, bij mij is het geen enkel probleem
Nee auto kan eigenlijk al geleverd worden op 01/12 maar heb beslist om hem in te schrijven op 2018. Slimme keuze of niet dat laat ik in het midden.
had je geen superband met je dealer ?dat doen ze niet voor iedereen ! heb het daar ook gevraagd, maar dat mocht niet of kon niet of blablabla
had je geen superband met je dealer ?
Ze hoeven wagens ook niet vooruit te betalen dus kwestie van geld kan het niet zijn. Zal wss te maken hebben met verkoper die zijn targets nog moest halen.
Zou ik toch niet tevreden mee zijn dat ze jouw auto in de showroom zettenLogisch he een mega rs in hun showroom !
Das afwachten voorlopig..... Staat al een 245 in de showroom, betwijfel dat ze er een gewone gaan naast zetten.Zou ik toch niet tevreden mee zijn dat ze jouw auto in de showroom zetten
waarom niet ? 'de gewone' is toch ook een wouw modelDas afwachten voorlopig..... Staat al een 245 in de showroom, betwijfel dat ze er een gewone gaan naast zetten.
Komt wel goed, binnenkort verhuizen ze naar een nieuwe showroom dus zou idd eigenlijk niet misstaan 2 RS'en in de showroomwaarom niet ? 'de gewone' is toch ook een wouw model
En wat denk je dat er allemaal gebeurt op een willekeurige supermarktparking, waar ook nog heel wat minder toezicht is dan in de gemiddelde showroom?Het is natuurlijk jouw auto, maar je wilt niet weten hoe dikwijls er mensen langs de auto aflopen, hoe dikwijls ze er stof over 'vegen',
Daar maak ik me niet echt zorgen om, heb vertrouwen in mijn dealer. Denk dat ze hem wel in de showroom zullen zetten maar zoals al aangehaald; op slot. Er staat nog een Rs in de showroom dus geïnteresseerden kunnen in die auto een kijkje nemen. Ben sowieso uitgenodigd als de auto toekomt dus op die moment bekijk ik dat samen met de dealerIk zou dat uitdrukkelijk vragen om niet te doen. Het is natuurlijk jouw auto, maar je wilt niet weten hoe dikwijls er mensen langs de auto aflopen, hoe dikwijls ze er stof over 'vegen', hoe dikwijls er iemand vraagt mag ik hem eens vanbinnen zien...
En wat denk je dat er allemaal gebeurt op een willekeurige supermarktparking, waar ook nog heel wat minder toezicht is dan in de gemiddelde showroom?
Niet zozeer omdat mensen die willen kijken van alles kapot maken, maar ik heb bijna wit leer op de stoelen en dat is vrij besmettelijk.maar zoals al aangehaald; op slot.
Ik zie nog niet meteen hoe je op die gedachte komt in relatie tot de geciteerde vraag...Dan denk ik dat jij de verkeerde dealer gekozen hebt