Klinkt afgezaagd
@Rosinfield, maar in één woord geweldig! Hij stuurt echt strak, helt niet in bochten, stuurt heel direct en vermogen te over, terwijl ik nog maar alleen halfgas heb gereden tot max 4000 toeren en alleen in Eco of Normaal. Verder is het uiterlijk en interieur adembenemend vind ik. Stond vanavond naast een Audi, maar ik vond mijn karretje toch het mooiste. Echt één of misschien twee klassen hoger dan de Renault Megane die ook goed in de spullen zat, wat ik voor de goede orde een héle fijne auto vond en met heel veel plezier heb gereden. En best met een beetje pijn afscheid van heb genomen.
Nu denk ik wel dat de 1.8TSI, de ophanging en de uitrusting veel doet, maar de hele auto zit gewoon goed in elkaar qua ergonomie maar toch ook materialen. En stil is ie ook, als ik de muziek niet te hard zet.
Ik heb ook veel bekijks, en het zwarte front doet zijn werk, de meesten gaan opzij terwijl ik toch niet plak of duw.
Maar omdat hij zo laag is en alle chroom nu zwart is in combinatie met de helblauwe kleur, ziet het er ook agressief uit.
Het was het wachten meer dan waard, nu nog de bediening helemaal onder de knie krijgen, er zit zoveel op...