Blauwe haai....vlak onder de kust in de vrije natuur!

B.Stuurder

Forumguru
Dus wat nog meer? Ik heb een Dynamic pakket maar met een rond sportstuur met flippers. Dat wordt zo normaal gesproken niet geleverd. Het nadeel van een vlak stuur zonder progressieve besturing zoals in een RS, vind ik dat het stuur dus niet rond is als je hem meer dan 90 graden draait. En zonder progressieve besturing moet je dat dus ook steeds doen.
Dus nog meer one-of-a-kind.:jaja:

B.Stuurder

Forumguru
Klinkt afgezaagd @Rosinfield, maar in één woord geweldig! Hij stuurt echt strak, helt niet in bochten, stuurt heel direct en vermogen te over, terwijl ik nog maar alleen halfgas heb gereden tot max 4000 toeren en alleen in Eco of Normaal. Verder is het uiterlijk en interieur adembenemend vind ik. Stond vanavond naast een Audi, maar ik vond mijn karretje toch het mooiste. Echt één of misschien twee klassen hoger dan de Renault Megane die ook goed in de spullen zat, wat ik voor de goede orde een héle fijne auto vond en met heel veel plezier heb gereden. En best met een beetje pijn afscheid van heb genomen.
Nu denk ik wel dat de 1.8TSI, de ophanging en de uitrusting veel doet, maar de hele auto zit gewoon goed in elkaar qua ergonomie maar toch ook materialen. En stil is ie ook, als ik de muziek niet te hard zet. :D
Ik heb ook veel bekijks, en het zwarte front doet zijn werk, de meesten gaan opzij terwijl ik toch niet plak of duw.:pardon:
Maar omdat hij zo laag is en alle chroom nu zwart is in combinatie met de helblauwe kleur, ziet het er ook agressief uit.
Het was het wachten meer dan waard, nu nog de bediening helemaal onder de knie krijgen, er zit zoveel op...

Rosinfield

† In Memoriam
Ja, dat is dan wel een nadeel van al die toeters en bellen ;)
O, daarom gaan ze dus op zij! Nooit bij stilgestaan. Ik heb trouwens ook wel eens de indruk dat sommigen er juist aanleiding zien om even vervelend te blijven treuzelen

EdK

Forumguru
Hij stuurt echt strak, helt niet in bochten, stuurt heel direct en vermogen te over, terwijl ik nog maar alleen halfgas heb gereden tot max 4000 toeren en alleen in Eco of Normaal. Verder is het uiterlijk en interieur adembenemend vind ik.
Eigenlijk dus een heel saaie wagen .......:deuk: sorry...

B.Stuurder

Forumguru
Ik heb trouwens ook wel eens de indruk dat sommigen er juist aanleiding zien om even vervelend te blijven treuzelen
In dat geval zal ik er (op illegale wijze) zo voorbij zijn vermoed ik, als ik het echt beu wordt. Maar dat duurt wel even hoor, ik houd me toch wel aan de regels en het maakt vaak weinig uit om even te wachten.

Mooi ding hoor. Was het wachten waard zo te zien.

Ik bewandelde de omgekeerde weg (octavia --> megane) en blij dat ik weer terugkan. Wat je al aangeeft, wereld van verschil. Alleen al de ruimte (jij bent ook niet heel klein toch). Maar goed, gepasseerd station voor je!

Heel veel plezier ermee!

Laatst bewerkt:

Smeeuwis

Donateur
Het wachten meer dan waard @B.Stuurder ! Mooie kar, heel veel plezier ermee! Hoe bevallen de LED's trouwens? Ben je nog voor de LED's in de achteruitrijlichten gegaan? Grtz.

B.Stuurder

Forumguru
Het wachten meer dan waard @B.Stuurder ! Mooie kar, heel veel plezier ermee! Hoe bevallen de LED's trouwens? Ben je nog voor de LED's in de achteruitrijlichten gegaan? Grtz.
Led is mooi, de achteruitrij lampen komen er wel, want het zicht bij achteruitrijden is niet best met de bestaande lampen, maar iets te kort dag om ze nu al te hebben. Ik ben wel blij dat ik een alternatief weet nu en dat ik bij jou heb kunnen kijken.

rudolfi

Forumguru
Dus wat nog meer? Ik heb een Dynamic pakket maar met een rond sportstuur met flippers. Dat wordt zo normaal gesproken niet geleverd. Het nadeel van een vlak stuur zonder progressieve besturing zoals in een RS, vind ik dat het stuur dus niet rond is als je hem meer dan 90 graden draait. En zonder progressieve besturing moet je dat dus ook steeds doen.
Dus nog meer one-of-a-kind.:jaja:

En een platte onderkant stuurt ook lastiger met de knieen als je de telefoon aan je oor hebt en net een broodje zit te eten:D:D

B.Stuurder

Forumguru
Man man, lang niet gehad, dat ik zit te wachten op een excuus om ergens heen te rijden! Kan niet wachten tot hij goed is ingereden. Al zeiden twee verkopers bij de dealer dat inrijden niet noodzakelijk meer is, als je maar niet koud het gaspedaal vloert. Maar dat is nooit goed natuurlijk. Ik blijf toch even voorzichtig....

Bovenaan Onderaan