Skoda-MAN
Forumguru
Daar hoef je geen sorry voor te zeggen want het is een leuk forum. (kost wel veel tijd merk ik)Ja ik heb het naar mijn zin hier, sorry
Daar hoef je geen sorry voor te zeggen want het is een leuk forum. (kost wel veel tijd merk ik)Ja ik heb het naar mijn zin hier, sorry
Ja en daarom wordt het straks wel iets minder denk ik, er komen een paar hele drukke maanden aan met veel cursussen en vergaderingen.Daar hoef je geen sorry voor te zeggen want het is een leuk forum. (kost wel veel tijd merk ik)
Tsja logisch toch..........en kom ik niemand tegen in dezelfde auto.
Voor velen niet zo logisch, de meeste mensen willen de moeite niet nemen of kunnen niet zorgen dat ze een unieke creatie neerzetten. Maar lullig doen over wat een ander heeft gedaan of bereikt, tja dát kan iedereen als de beste.Tsja logisch toch..........
Een haaievin-antenne... (nu heel gewoon natuurlijk, destijds helemaal niet, althans op een Fabia...)En, wat hebben jullie allemaal voor specifieke zaken op je auto?
Dat is ook goed, maar er zijn altijd kritieke grenzen aan dingen. En zoals ik het met je eens ben over dollen en woordspelingen, vind ik ook dat mensen het recht hebben om hun grenzen aan te geven. En aangezien ik niet de meest omzichtige ben doe ik dat direct en volgens sommigen nogal bot.Wordt u een beetje geïrriteerd?
Er wordt al jaren hier op het forum gedold en geintjes/woordspelingen gemaakt en dat zal ook zo
blijven! Dat houd het leuk in tegenstelling tot andere forums.
Misschien zijn die meer in uw straatje?
Oh nee, was ik net een beetje aan jou gewend...Tsja @B.Stuurder op het werk bij ons zouden we zeggen "het kassie is weer laag "iemand op de kast jagen
En moet zeggen dat s-line het aardig lukt om je er op te krijgen....
TIP: ff op S-line zoeken en dan wat postings van hem gaan lezen en dan ga je hem wel doorkrijgen.
Maarrrrr pas op denk niet op bepaald moment ik heb hem door, want dan zit je weer op die kast....
Zondagmiddag is quality time met de hond
Jaja, maak er maar grappen over. Voorlopig ben ik er blij mee en kom ik niemand tegen in dezelfde auto.
Overigens is de kofferbak wel degelijk aangepast omwille van mijn hond. Bagagepakket met verhoogde vloer voor makkelijk inspringen, bagagenet als veiligheid, dubbele vloer om spullen onder de vloer te doen zodat de bak leeg blijft en tenslotte een omkeerbare mat met de rubberzijde boven, zodat ze niet door de hele bak glijdt als ik een beetje stevig rijd. Wat snel het geval is met een 1.8, in plaats van een 1.0 of een 1.6 dieseltje. En, wat hebben jullie allemaal voor specifieke zaken op je auto?
Precies!Een 1.8 met - hoe is het mogelijk - een handbak . Gewoon lekker genieten van je auto. Zelf ben ik "de Skoda rijder" en dat bevalt me prima. Anders betaal ik wel 2 keer (VW) of 3 keer (Audi) voor dezelfde sensor, software of motorblok optie. Anyway - als je altijd lachend naar je auto kijkt, wie heeft er dan gelijk .